[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Nu lyssnar jag inte på vänster musik så som du gör.
Sen tycker jag att han är värdelös inte ens i min musiksmak men tydligen i din.
Yes, you are right.
02d38c33ebd3ad0d.webp
Kudos till Nad som står på barrikaderna mot den omoraliska och hemska vänstermusiken. 🤮

Senast ändrad:
Återupptäckte denna.
Megadeth är ett band som alltid splittrat mig men en grym låt och på den tiden kunde ändå Mustaine sjunga helt godkänt (det är just Mustaines "sång" som ofta stör mig med detta band). Om han skulle fokuserat på sitt gitarr samt låtskrivande av världsklass och de istället anlitat en vassare sångare tror jag de skulle blivit större. Sedan är det också något tröttsamt med Mustaines oändliga bitterhet över hur han behandlades av Metallica.

Senast ändrad:
Megadeth är ett band som alltid splittrat mig men en grym låt och på den tiden kunde ändå Mustaine sjunga helt godkänt (det är just Mustaines "sång" som ofta stör mig med detta band). Om han skulle fokuserat på sitt gitarr samt låtskrivande av världsklass och de istället anlitat en vassare sångare tror jag de skulle blivit större. Sedan är det också något tröttsamt med Mustaines oändliga bitterhet över hur han behandlades av Metallica.
Ja, han lär nog gnälla om det på sin dödsbädd.

Haha, riktigt oskön människa men älskar musiken ändå.

Bra låt, men 0 Nostradamus-poäng till Phil Collins som sjunger om att boomer-generationen kommer rädda världen och ersätta krig med kärlek.

Bandnamn: Cesium
Sångare 1: Dave Mustaine
Sångare 2: James LaBrie
Trumslagare: Lars Ulrich
Gitarr: Yngwie Malmsteen
Bas: Ingen
Producent: Etype

Tillbaka
Topp