Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man behöver vara i rätt sinnestämning för att lyssna på den skivan. Troligtvis tar många hjälp av jazztobak för att hamna i den stämningen.Dök på genren drone metal och den verkar lite speciell. Känns mer tröglyssnat än funeral doom metal. Får nog nöja mig med första låten på plattan idag.
Ja, bästa låten är med Graves....Nej nej nej, det där är ju Misfits utan Glenn Danzig![]()
Ok, mitt totala ointresse för att dra i mig både vanlig och jazzigare tobak kan i så fall kanske förklara mitt intryck av svårlyssningsbarhet.Man behöver vara i rätt sinnestämning för att lyssna på den skivan. Troligtvis tar många hjälp av jazztobak för att hamna i den stämningen.
Jävlar... Tompa Lindberg död 52 år ung.
Finns ju en del att lyssna på med den karln idag....
Det var på G (såklart) men tråkigt ändå. Precis vart på Total Metal utställningen och sett honom som tonåring, sätter saker i perspektiv. Vi sprang båda omkring med långt hår och skinnkläder i samma tid, låt vara olika delar av landet. Två år äldre än jag var han.Cancern tog honom tydligen...
Det var på G (såklart) men tråkigt ändå. Precis vart på Total Metal utställningen och sett honom som tonåring, sätter saker i perspektiv. Vi sprang båda omkring med långt hår och skinnkläder i samma tid, låt vara olika delar av landet. Två år äldre än jag var han.
Carter the unstoppable sex machine! Köpte 30 something och Love album at the time
Vi fortsätter......https://youtu.be/aljALlp534g?si=LUExW6eCeU4w912KLite melankoli så här på fredagseftermiddagen......
Samma här...Lite melankoli så här på fredagseftermiddagen......
Du får ursäkta, men det finns nog inget lagligt röka till detdärDök på genren drone metal och den verkar lite speciell. Känns mer tröglyssnat än funeral doom metal. Får nog nöja mig med första låten på plattan idag.
Första två låtarna var tröglysssnade om man ska försöka hålla sig koncentrerad och inte bara ha det på som bakgrundsljud. Sista var väldigt tröglyssnad.Man behöver vara i rätt sinnestämning för att lyssna på den skivan. Troligtvis tar många hjälp av jazztobak för att hamna i den stämningen.