Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan vad ont i själen det gör att han var en solnaajkare.
Det gör ju Jerry ännu större!Fy fan vad ont i själen det gör att han var en solnaajkare.
Jävligt bra. Fick den plattan på kassett av en klasskamrat i högstadiet när jag bodde i en liten by utanför Lyon i början av 90-talet. Hur han ens hade hört talas om dem kan man fråga sig..
Jag har inget problem med om gamla farbröder vill fortsätta spela in musik och turnera, oavsett vad skälen må vara. Men videon var riktigt "trött" och på flera olika sätt.
Lyssna på Parnevik och Williams här ovanför, det var allt annat än trött på slutet.Jag har inget problem med om gamla farbröder vill fortsätta spela in musik och turnera, oavsett vad skälen må vara. Men videon var riktigt "trött" och på flera olika sätt.
Fy fan vad ont i själen det gör att han var en solnaajkare.
AIK:are, kommunist och Porsche-konnässör; den heliga treenigheten.Det gör ju Jerry ännu större!![]()
Det som gör honom riktigt stor är dock att sonen till en karl som spelade gitarr åt honom gick i samma klass som jag. Och det under rätt många år!Det gör ju Jerry ännu större!![]()
Det var inte igår. Trevligt att se Cortina mk2 också. Har en själv.
Glöm inte att han var en stor fan av Suzuki MC's också!AIK:are, kommunist och Porsche-konnässör; den heliga treenigheten.![]()
Glöm inte att lägga till att han är en jävligt trevlig snubbe också. Hade nöjet att stöta på honom ett antal gånger.Glöm inte att han var en stor fan av Suzuki MC's också!
AIK, kommunist, Suzuki, kan det bli bättre???
Ja, det intrycket fick man helt klart!Glöm inte att lägga till att han är en jävligt trevlig snubbe också. Hade nöjet att stöta på honom ett antal gånger.
Han skulle så klart kört Kawasaki...Glöm inte att han var en stor fan av Suzuki MC's också!
AIK, kommunist, Suzuki, kan det bli bättre???
Han handlade med ojämna mellanrum från farmor och farfars firma; det lilla jag kommer ihåg som liten parvel jag var värt att det var glada tillrop och galej när han var där. Ungefär som när Hoa-Hoa kom på besök.Glöm inte att lägga till att han är en jävligt trevlig snubbe också. Hade nöjet att stöta på honom ett antal gånger.
Jasså?Jag har inget problem med om gamla farbröder vill fortsätta spela in musik och turnera, oavsett vad skälen må vara. Men videon var riktigt "trött" och på flera olika sätt.
Jag menade förvisso videon, d.v.s. exklusive musiken. Kändes mest som att farbröderna inte orkade göra så mycket så då fick de idissla lite saker de hittade i skåpet. Och videokonceptet i sin helhet kändes som det var 40 år efter sin tid.Jasså?
Jag gillar den, rockar bra tycker jag, med snygga hintar om tidigare album.
Ja, smaken är som baken! Olika.Jag menade förvisso videon, d.v.s. exklusive musiken. Kändes mest som att farbröderna inte orkade göra så mycket så då fick de idissla lite saker de hittade i skåpet. Och videokonceptet i sin helhet kändes som det var 40 år efter sin tid.
Sen tycker jag inte låten var så himla kul heller. Men som sagt, det bryr jag mig mindre i.