[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

FB_IMG_1766174168875.webp

Jag har inget problem med om gamla farbröder vill fortsätta spela in musik och turnera, oavsett vad skälen må vara. Men videon var riktigt "trött" och på flera olika sätt.
Lyssna på Parnevik och Williams här ovanför, det var allt annat än trött på slutet. 😆

Glöm inte att lägga till att han är en jävligt trevlig snubbe också. Hade nöjet att stöta på honom ett antal gånger.
Han handlade med ojämna mellanrum från farmor och farfars firma; det lilla jag kommer ihåg som liten parvel jag var värt att det var glada tillrop och galej när han var där. Ungefär som när Hoa-Hoa kom på besök.

Jasså?
Jag gillar den, rockar bra tycker jag, med snygga hintar om tidigare album.
Jag menade förvisso videon, d.v.s. exklusive musiken. Kändes mest som att farbröderna inte orkade göra så mycket så då fick de idissla lite saker de hittade i skåpet. Och videokonceptet i sin helhet kändes som det var 40 år efter sin tid.

Sen tycker jag inte låten var så himla kul heller. Men som sagt, det bryr jag mig mindre i.

Jag menade förvisso videon, d.v.s. exklusive musiken. Kändes mest som att farbröderna inte orkade göra så mycket så då fick de idissla lite saker de hittade i skåpet. Och videokonceptet i sin helhet kändes som det var 40 år efter sin tid.

Sen tycker jag inte låten var så himla kul heller. Men som sagt, det bryr jag mig mindre i.
Ja, smaken är som baken! Olika. :giggle:
Jag gillar både låten och videon, jag gillar skarpt hur de har fått in referenser till deras tidigare album i videon.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp