Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Amen vafan, kunde du inte hittat/visat den där för ett par månader sen, de ska ha spelat på bar Brooklyn i slutet av november!
Skyll på youtubes slöa algoritm som inte rekommenderade mig den tidigare.Amen vafan, kunde du inte hittat/visat den där för ett par månader sen, de ska ha spelat på bar Brooklyn i slutet av november!
100%!!Skyll på youtubes slöa algoritm som inte rekommenderade mig den tidigare.
Spretigt nu.
Sitter och har det tråkigt i en laundromat.
Precis som med växlar i våra cyklarThis one goes to eleven!
Tänkte mer på ...Precis som med växlar i våra cyklar9, 10, 11, 12, 13, ???
Är inte det där lite väl soft? Du kanske skulle testa "musik" med lite mer tryck?
Väldigt väldigt bra!Post-HC enligt beskrivningen jag fick vid rekomendationen. Inte så dumt.![]()
Kan rekommendera plattan ”JW” med Jerry Williams. Morsan brukade lyssna på den i gul freestyle, som fästes med en särskild gördel runt magen, när hon joggade i början av 90-talet. Skivan i fråga ska tydligen ha varit ”härlig” att springa till.Människor är olika. Har på några löplopp där jag legat och försökt trycka på, vilket väl typ blir tröskel, passerat band som spelat och blivit ganska störd utav det. Något med att rytmen i musiken inte matchat med min kropp, ev. stegrytm.
Har även testat att köra med musik när jag kört tjugor inomhus på cykeln, men det gör inget positivt för mig.
Enda gången jag (frivilligt) motionerar med ljud är när jag tittar på sport eller någon video med tal när jag "slötrampar" inomhus, d.v.s. kör på så låg intensitet att jag kan ha huvudfokuset på skärmen och ljudet.Kan rekommendera plattan ”JW” med Jerry Williams. Morsan brukade lyssna på den i gul freestyle, som fästes med en särskild gördel runt magen, när hon joggade i början av 90-talet. Skivan i fråga ska tydligen ha varit ”härlig” att springa till.
Jag var dock lite ironisk.Enda gången jag (frivilligt) motionerar med ljud är när jag tittar på sport eller någon video med tal när jag "slötrampar" inomhus, d.v.s. kör på så låg intensitet att jag kan ha huvudfokuset på skärmen och ljudet.
Om jag cyklar eller springer ute är jag helt ointresserad av extra ljud. Jag vill inte ha någon distraktion då. Andra funkar säkert annorlunda, men det är min preferens.
Usch, grejade bara 1, 2, 3, 6, 7 och 10 på första tonen, samt 19 på andra tonen. Nummer 9 är nog den jag retar mig mest på att jag missade.Började med den här. Fasen vad man kan reta sig på en not!