Dan C
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
De kanske ville skoja till det med Das Spiegel?Vän av tyska rättar gärna till Der Spiegel.
Som jag förresten gick och nynnade innan idag.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De kanske ville skoja till det med Das Spiegel?Vän av tyska rättar gärna till Der Spiegel.
Som jag förresten gick och nynnade innan idag.
Here we go
Lite avis! De får gärna komma lite längre norrut nästa gång!Taggar inför spelning imorgon
Hade ju varit festligare om de beskrivits som"ToV is an uncompromising collaboration from the depths of Detroit. Comprising of four musicians who have put in decades of time in the Detroit underground."
ToV är inte AI men möjligen/kanske videon tyvärr delvis det så du kanske inte är helt fel ute ändå...Hade ju varit festligare om de beskrivits som
"ToV is an highly adaptable collaboration from the elite of Silicon Valley. Comprising of four tech bros who have put in a solid evening of AI slop generation after meeting at an venture cap investment meeting."
Ah, jag menade inte att det var AI. Det jag avsåg var att beskrivningen med "uncompromising", "depths of Detroit", "decades of time", "Detroit underground" spelar rätt hårt på vad som väl brukar benämnas "authenticity" (säger man äkthet på svenska?) och som jag inbillar mig är något som ses som positivt i denna typ av genre. Mitt förslag inbillar jag mig hade varit en rätt udda och oväntad beskrivning och därmed haft en lätt komisk effekt.ToV är inte AI men möjligen är videon tyvärr delvis det så du kanske inte är helt fel ute![]()
Eftersom det är nån form av hårdrock så räcker det att beskriva det som TRVE!Ah, jag menade inte att det var AI. Det jag avsåg var att beskrivningen med "uncompromising", "depths of Detroit", "decades of time", "Detroit underground" spelar rätt hårt på vad som väl brukar benämnas "authenticity" (säger man äkthet på svenska?) och som jag inbillar mig är något som ses som positivt i denna typ av genre. Mitt förslag inbillar jag mig hade varit en rätt udda och oväntad beskrivning och därmed haft en lätt komisk effekt.
Sällan har jag känt mig så gubbig som när man blir väldigt glad av en ny liveskiva med Thåström. Synd att inte Isbergen var med dock.
Riktigt sjuk upplevelse! De kommer säkert tillbaka och uppåt, annars värd att resa för!Lite avis! De får gärna komma lite längre norrut nästa gång!
"Flyktsoda" är fantastiskt bra!
Jag hade nog egentligen önskat mig den från Växjö (jag är ganska säker på att det här inte är den) i förväg. Å andra sidan var den bra i Borgholm och Snösätra också."Flyktsoda" är fantastiskt bra!
En sak att de lyckas så bra med mash-up'en, men här höjer videon upplevelsen ytterligare nivåer