DarthVidar
Aktiv medlem
[OT] Varför raderades min tråd idag?
Freddie L sa:+1 Nu kallas han visst gubbe med psykiska problem. Min spaning är att det krävs (minst) två gubbar med psykiska problem för att få till den där riktigt ogemytliga stämningen. Men som sagt, vi får aldrig veta. Och Happys ”vilken Mtb ska jag köpa”-trådar går tillbaka till att vara stendöda.jonte987 sa:Ja, det är inte lika tydligt för oss andra. Visst var han speciell men det är det fler som är. Problemet var väl att han inte erkände överhögheten hos de med högre happystatus.
Nu säker kneecap att det ligger mer bakom och det är omöjligt för oss att veta.
När jag började hänga här var de flesta ”vilken Mtb ska jag köpa”-trådar tämligen döda. I den mån nån gammal räv bemödade sig med att skriva i dem så var det påfallande ofta för att dumpa nån fantastiskt dryg och fullständigt ohjälpsam kommentar.
Sen kom Sixten och livade upp stämningen, många gnällde om att han förstörde forumet, eftersom deras sanningar ifrågasattes (på ett inte alltid trevligt sätt). Jag skulle vilja påstå att forumet inte varit så vitalt som under den tiden Sixten varit här. Det slängs käft hit och dit, man har nästan kunnat ta på stämningen genom skärmen. Intressant är dock att det påfallande ofta är samma personer som hamnar i polemik med den gode Sixten. Mönstret är nästan alltid detsamma, någon ber om köpråd, tråden är död, Sixten kommenterar och som ett gäng gamar kommer samma gamla gäng och bara måste påpeka hur fel Sixten har utan att själva komma med något konstruktivt. Sixten är dryg tillbaka, gamarna kissar ner sig och ropar på mamma och så spårar tråden...
Det riktigt intressanta är dock, som redan påpekats, att ”vilken Mtb skall jag köps”-trådarna nu åter är lika döds som förr och de som likt gamar dragits till alla trådar Sixten kommenterat i lyser med sin frånvaro. Dessutom känns forumet lika vitalt som nån gammal blandmissbrukare som överlevt länge nog för att hamna på ”hemmet”. Grattis allesammans!