[OT]? Vilka chips föredrar ni till långa underhållande...

jesaro skrev:
-------------------------------------------------------
> Salt och vinäger. Dock inte Estrellas mesiga
> variant, riktiga brittiska ska det vara.

Överlägset, men var får man tag i dessa i Uppsala (eller i nödfall Fjollträsk)?

Annars funkar dillchips helt ok.

Trådar om NS-byggen i Hellas kräver dock att man varvar med lite nötter och frukt för att inte magen skall haverera.

Chips.jpg ht=300

Fidde skrev:
-------------------------------------------------------
> OLW´s Supreme, fresh tzatziki. Mums

Bra skit. Hade nästan glömt bort att dom fanns. Iofs länge sen jag såg dem.

En annan gammal favorit var ju Estrellas spring onion and cheese innan den togs bort då. Trist. En workhorse i min soffa är annars OLW chillichips tillsammans med OLW vitlöksdipp. Nu verkar det även som att OLW lökdipp är tillbaka för att stanna. Denna gamla trotjänare som har fått stå ut med att åka upp och ned från butikshyllorna det närmsta året, halvåret. Passar bäst med Estrellas sourcream & onionchips. En tidlös klassiker. Dock inget för den med lättretad mage. Vill man inte dippa funkar Estrellas dill eller pepparchips bäst. Då dessa båda är i det närmsta "odippbara". Den sistnämda är även oslagbar när det finns maltdrycker inblandade.

Salt'n vinegar for the win!

Lycka när företaget skickar ut mig på jobb så man kan flyga Ryanair och då äta Pringles :-)

Hittade dock The English Shop på nätet för ett tag sedan så nu beställer jag därifrån istället.

Jag föredrar nog OLWs sour cream and onion, utan dipp men med iskallt vatten att dricka till.

Så smakar alla chips lika gott som det första!

jag åt SJUKT goda senapschips när jag var i val d'isere för två år sedan (jävla skit att det inte blir någon resa i år heller.. :( ), det var nog bland de godaste (om inte de godaste) chips jag någonsin ätit. Och jag tycker inte ens om senap i vanliga fall...

Senapschipsen är överlägset godast men jag har bara hittat dom i frankrike. En skam att det inte finns här.

Tillbaka
Topp