S
Stewe
Guest
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
When in Greece...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
j3n5 sa:Mikkeller Beer Geek Vanilla Shake, 100p på ratebeer.com
fhloston sa:Det står beer på flaskan, men jag vet inte...
NLC sa:fhloston sa:Det står beer på flaskan, men jag vet inte...
Är inte den där flarran med i en Hasse- & Tagesketch, den om bryggare Malte Lindeman??
fhloston sa:Det står beer på flaskan, men jag vet inte...
Riktigt speciell, fräsch vaniljdoft, smak som en snygg kaffe/vaniljdrink blandat med stout. Jag gillar den stenhårt! En av de roligaste jag någonsin smakat. Mycket roligare än t exOmnipollo Fata Morgana..Mange. sa:j3n5 sa:Mikkeller Beer Geek Vanilla Shake, 100p på ratebeer.com
Hur va den?
j3n5 sa:Riktigt speciell, fräsch vaniljdoft, smak som en snygg kaffe/vaniljdrink blandat med stout. Jag gillar den stenhårt! En av de roligaste jag någonsin smakat. Mycket roligare än t exOmnipollo Fata Morgana..Mange. sa:j3n5 sa:Mikkeller Beer Geek Vanilla Shake, 100p på ratebeer.com
Hur va den?
42Hz sa:Så sjukt mycket tack Tobbe "the TnT"!!
Remne sa:42Hz sa:Så sjukt mycket tack Tobbe "the TnT"!!
Hur va den?
Har en låda om 12 och hoppas man gjort en bra deal
Mange. sa:Remne sa:42Hz sa:Så sjukt mycket tack Tobbe "the TnT"!!
Hur va den?
Har en låda om 12 och hoppas man gjort en bra deal
Det har du! Vilken årgång?
42Hz sa:Den blå är en helt annan best än den röda! Gillar blå bättre. :)
Kupa sa:42Hz sa:Den blå är en helt annan best än den röda! Gillar blå bättre. :)
Att posta sånt där med gps-koordinaterna kvar i bilden är nästan lite vågat :)
Kvalster sa:En riktig öl istället för det belgiska sötslisket:
Kvalster sa:Just det: "Humlens angenäma effekter upptäcktes under slutet av det första millenniet efter vår tideräkning och idag är humle en av huvudingredienserna i de allra flesta ölsorterna."
1888 sa:Bilarna är bättre idag än dom för som byggdes förr ;-) Gillar inte heller de belgiska nåt vidare
42Hz sa:Granbarr/kåda och grapefrukt, urk!
Kvalster sa:42Hz sa:Granbarr/kåda och grapefrukt, urk!
Ahh, måste genast handla.