Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dags att lämna Marvelous Marnäs?42Hz sa:Flyttöl!
Stumpy sa:Dags att lämna Marvelous Marnäs?42Hz sa:Flyttöl!
Nån cykling på HW1?jomper sa:Old Rasputin har jag druckit på bryggeriets resturang, tillsammans med en brownie innehållandes bland annat detsamma. Delikat!
(Fast det här är själva bryggeriet, på andra sidan gatan i Fort Bragg)
42Hz sa:
Stumpy sa:Nån cykling på HW1?
42Hz sa:Jag blir dyrt det här, både julöl och "begränsade" belgare! :)
42Hz sa:Jag missade Gouden Carolus på web;en... :( Hoppas jag hinner till Borlänge innan de tar slut där!
Kupa sa:42Hz sa:Jag missade Gouden Carolus på web;en... :( Hoppas jag hinner till Borlänge innan de tar slut där!
Du har inte syrran kvar i Leksand? De har 20 st på hyllan.
Drosa sa:Majoriteten av det som dricks här verkar vara speciella (odrickbara) läbbiga Ale. Vart tog en fisljummen folkis på burk vägen va? Jag bara undrar. MändäskadåvasåjäddraspässiälltåFviiintfasstdäsmakerpytån;-)
Jag brukar försöka hitta goda Ales och Stouts.Drosa sa:Majoriteten av det som dricks här verkar vara speciella (odrickbara) läbbiga Ale.
Det "alltid" står några folkis i förrådet, men jag brukar föredra att dricka de svala istället för fisljumma.Drosa sa:Vart tog en fisljummen folkis på burk vägen va? Jag bara undrar.
AddeN sa:Dyrt på bolaget dennavecka. :)
Vernersson sa:AddeN sa:Dyrt på bolaget dennavecka. :)
+1
Hämtade precis beställningen jag la i onsdags morse.
Och det var den billigaste *S*
42Hz sa:Vernersson sa:AddeN sa:Dyrt på bolaget dennavecka. :)
+1
Hämtade precis beställningen jag la i onsdags morse.
Och det var den billigaste *S*
Ouch! Emelisse hade jag missat!
Drosa sa:Majoriteten av det som dricks här verkar vara speciella (odrickbara) läbbiga Ale. Vart tog en fisljummen folkis på burk vägen va? Jag bara undrar. MändäskadåvasåjäddraspässiälltåFviiintfasstdäsmakerpytån;-)