Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är den (blå Oskar) god? Har en som ligger på kylning :)Strålande Vedder och afterbike kräfva dessa drycker.
Põhjala Rye River
Visa bilaga 411501
Självförklarande iom att jag lyckades fota burken
Visa bilaga 411502
Det tycker jag absolut. Är ingen direkt konnässör (men envisas ändå med att köpa halvdyra hipsteröl), men smakar ..tropiskt (eh, blindtest this not) - dock inte alltför juicig utan har schysst beska på slutet.Är den (blå Oskar) god? Har en som ligger på kylning :)
Gooble goble one of us! Samma här, tänker att ju mer spejsad öl jag dricker desto mer kunnig blir jag. Ska bli gött, låter som den skulle falla mig i smaken :)Det tycker jag absolut. Är ingen direkt konnässör (men envisas ändå med att köpa halvdyra hipsteröl), men smakar ..tropiskt (eh, blindtest this not) - dock inte alltför juicig utan har schysst beska på slutet.
Ra-ra-rasputin
Var fann du denna skönhet?
Vet inte hur länge den stått i förrådet, men ett par tre år är det minst.Oooo, de där brukar vara smaskens! Hur länge har du suttit på den?
Var fann du denna skönhet?
Vet inte hur länge den stått i förrådet, men ett par tre år är det minst.
Väl värt att vänta på.
BögeBryg, klassiker! Tapeten är också fin!Inte riktigt hemma än, men passar på att mätta blodet redan i transit!
Inte riktigt beredd på att denna var 10,6%. Med Köpenhamnskt ghetto i bakgrunden.
Visa bilaga 412144
Belgisk stil, aromatisk och krydret. Och röd.
Visa bilaga 412145
Blev även en rumsljummen bög i hotellkammarens gula sken.
Visa bilaga 412146
Best Western ?BögeBryg, klassiker! Tapeten är också fin!
Hur var 10.6an? Trodde inte Wibroe bryggde något annat än wibroe pilsner ?
Det är du som ser dubbelt?Varför är den uppdelad i två glas? Något måste vara fel...
Nädå, man kan dricka industrilager också iblandJag drack en Staropramen (folk) tidigare ikväll. Får jag en varning och kränkningspoäng nu!?
Tur... Ditt ben hade inte lika tur.Nädå, man kan dricka industrilager också ibland
Visa bilaga 412514
Tur... Ditt ben hade inte lika tur.
Tror jag valde rätt lager ändå.Ser ut att ha träffats av ett industrilager. 6805 närmare bestämt...
Tur... Ditt ben hade inte lika tur.
Alltid semester hos herr Supertramp eller? Och nej den där limehistorian var ingen höjdareÄr det semester redan? Eller är det TdF-repriserna på Eurosport som lockar fram sponken?
Jag tycker det är helt OK att dricka, men framförallt är den utmärkt som vätska i en texas chili.Dagens bidrag. Inget jag köper igen, men den gick ner.Visa bilaga 412657