Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
På tal om surt, gurka?
Visa bilaga 415609
Japp brekeriet är riktigt bra, även om surisar fortfarande inte är min favoritkategoriInte ett favoritöl men helt klar mitt favoritbryggeri (Av de svenska. Finns ett gäng Belgare och några Kanadensiska/Amerikanska som står över).
//j
Japp brekeriet är riktigt bra, även om surisar fortfarande inte är min favoritkategori
Poppels, de kan man ofta lita på, framför allt om man gillar ipa. Sällan jag köper två av samma nya, men denna gjorde jag det med. Helt rätt. 8% humlebomb
Underbart. Öl före, bra vin till, och sen sprit. Skål!Efter en dryg timme med kolen fick potäterna inoljade och saltade hoppa upp på gallret igen utan folie efter joxet som legat där. Då var ölen urdrucken och Chiantin fick ta över. Med vitlökssmör och myntasås gick jag i mål.
Rauchbier är ju för jävla fint. Röken i Islaywhisky är just rök, och torv och tjära - men röken utspädd i en öl är ju korv och halm och lägereld. Och ändå är fanskapet krispig och törstsläckande. Lika dubbelt och genialt som när jag drack en Whiskey Sour på Avalon första gången. Skål!
Döm inte suröl efter den där jävla hipsterkonserven. Prova originalen (klosterbokstäver på flaskan, och inte femtio spänn burken) innan du ger upp genren. Skål.Nja, den här var inget för mig. Jag gillar sura saker, men har inte smakat någon sur-öl jag gillar...
Visa bilaga 415594
Ja förvånande, blandning suröl och läsk, perfekt öl-substitut.
Jubileum. Smakar ungefär som det brukar, bra.
Visa bilaga 414107
Vet ju inte ens om de öppnades...?Han inte posta ”in the moment” så att säga. Men efter en tur på pumptracken satt det fint med en Poppels APA. Frun tog en Lagunitas. Nu vet ni förstås inte om jag ljuger, då flaskorna är gömda i stubbycoolers. Det kan vara det bästa som hänt öl. Även sista slatten är kall och god.Visa bilaga 415813
Ja men jäklar va gott alla verkar ha det. Jag får istället roa mig med att lägga lite schwinigt dyra beställningar som ligger redo när man kommer hem ?
Har lagt två såna på kylning, ser fram emot att testa en efter (morgon)dagens cykeltur ?
Oh, den där går inte av för hackor. Grattis, nu blev jag riktigt avis.
Oh, den där går inte av för hackor. Grattis, nu blev jag riktigt avis.