[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Jag bor söder om Uppsala, hit har vintern ännu inte kommit...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej den är inge bra. Förstår inte hur den hamnat i ordinarie sortiment. Har druckit ett par av deras öl uppe i Åre och de är bra. Happy Valley som kom i tillfälliga sortimentet för ett tag sedan (och fortfarande finns i alla fall lokalt här i Malmö) , är fantastiskt bra om man gillar juice-stilen. En av de bättre tycker jagAlltid kul med lokalbryggt från kära gamla Åre, men jag vet inte riktigt vad de vill åstadkomma här. Måste också vara svårt att smaksätta med just jordgubbar, varma fruktighet bygger så mycket på sötma.
Jaja, firar fyrahundra mil idag iaf. Skål för det.
Visa bilaga 452814
Den där routern ser inte så god ut... ?
Editerade bort den...Den där routern ser inte så god ut... ?
Vad tyckte du om den? Jag tyckte den var så där, en touch av kattlåda...
Vad tyckte du om den? Jag tyckte den var så där, en touch av kattlåda...
Hmm tog bort den men verkade komma med ändå ?Editerade bort den...
Alltid kul med lokalbryggt från kära gamla Åre, men jag vet inte riktigt vad de vill åstadkomma här. Måste också vara svårt att smaksätta med just jordgubbar, varma fruktighet bygger så mycket på sötma.
Jaja, firar fyrahundra mil idag iaf. Skål för det.
Visa bilaga 452814
Tycker julölen kommer till butiken för tidigt, de lär ju vara slut innan december börjar.
Visa bilaga 452995
En favoritjulöl, men en räcker. Håller den i skåpet tills 1e advent :)
Den där har jag fasen inte hört en enda positiv kommentar om, glad jag inte prövat ?Genomvidrig. I glaset är Carlsberg 3.5. jag bytte med min fru som köpte eländet från början
Visa bilaga 453097
I ärlighetens namn fuskade jag med lussebullen. Den inhandlades på ett café i december 2018. Tyckte dock att den med sitt utseende beskrev ölsmaken.En favoritjulöl, men en räcker. Håller den i skåpet tills 1e advent :)
Den enda ölen vars hyllplats alltid tycks vara orörd på bolaget här i stan. Jag har tack och lov sett det som ett varningstecken. ?Genomvidrig. I glaset är Carlsberg 3.5. jag bytte med min fru som köpte eländet från början
Visa bilaga 453097
Den där hittade jag på Glasbanken. Någon som använt dem? Jag fattar inte riktigt grejen... Jag kollade bara mot några öl som jag vet finns på bolaget. Omnipollo Ostakaka. Bolaget: 40 pix, Glasbanken 75... ?Lagom. Disk-ho
Jag köper mängder av mina öl (om inte alla) hos Glasbanken. Suverän butik. Man köper givetvis inte öl som finns på Systembolaget, där. Man köper öl där, som annars hade kostat 7000 kr i privat-import hos Systemet :) Enormt bra helt enkelt.Den där hittade jag på Glasbanken. Någon som använt dem? Jag fattar inte riktigt grejen... Jag kollade bara mot några öl som jag vet finns på bolaget. Omnipollo Ostakaka. Bolaget: 40 pix, Glasbanken 75... ?