Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Festweisse är min favvo
Synd att det är skräp i förgrunden...Norrland när det är som bästVisa bilaga 751207
Jämfört med andra röda (amber) lager?Põhjala är bra på mycket, men vad gäller lager gillar jag nog t ex Grosshandlarens bättre. Visa bilaga 751983
Min inkörsport till "tyngre grejer" för länge sedan.
Min kära hustru dricker bara den men p.g.a. ägarens antifackliga attityd och Musk-anstrykning så tar jag gärna emot tips på likvärdiga ipor att köpa istället.
?Min kära hustru dricker bara den men p.g.a. ägarens antifackliga attityd och Musk-anstrykning så tar jag gärna emot tips på likvärdiga ipor att köpa istället.
Köper normalt inte den själv längre, var bjudöl denna gången. Så kul tycker jag varken den eller Brewdogs övriga sortiment är. Har däremot helt missat kopplingen till Musk så det får jag googla lite påMin kära hustru dricker bara den men p.g.a. ägarens antifackliga attityd och Musk-anstrykning så tar jag gärna emot tips på likvärdiga ipor att köpa istället.