Stumpy
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Fortsatt utrensning av utgångna öl.
Denna gång La Trappe Tripel.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fortsatt utrensning av utgångna öl.
Oj, "råkade" precis beställa 6st. =)Visa bilaga 752299
Jäklar, det här är bland det intensivaste jag har druckit. Deschutes The Abyss. Lakrits, konjak, starkt svart kaffe, bitter örtlikör. Syrligt som kallt kaffe. 11 %.
Skynda fynda, endast 24:90 på Systembolaget. Enligt obekräftade uppgifter så är det importören Galatea som vill bli av med ett större parti flaskor och därför har satt ner priset med 50 %. (Systembolaget gör inte sånt.) Flaskorna ska vara tappade 2021, datum saknas dock helt på flaskorna. (Imperial stout torde dock tåla lagring.)
Finns i butik runt om i landet samt för hemleverans, dock inte för beställning till butik.
Hade visst inte checkat in den på Untappd... Tur man tar bilder på alla öl! Fotat 2021.Oj, "råkade" precis beställa 6st. =)
Tack för tipset! =)Finns i butik runt om i landet samt för hemleverans, dock inte för beställning till butik.
Köpte en hel låda 2021 med tanke att lagra ölet. Men det sket sig.Visa bilaga 752299
Jäklar, det här är bland det intensivaste jag har druckit. Deschutes The Abyss. Lakrits, konjak, starkt svart kaffe, bitter örtlikör. Syrligt som kallt kaffe. 11 %.
Skynda fynda, endast 24:90 på Systembolaget. Enligt obekräftade uppgifter så är det importören Galatea som vill bli av med ett större parti flaskor och därför har satt ner priset med 50 %. (Systembolaget gör inte sånt.) Flaskorna ska vara tappade 2021, datum saknas dock helt på flaskorna. (Imperial stout torde dock tåla lagring.)
Finns i butik runt om i landet samt för hemleverans, dock inte för beställning till butik.
Det sket sig som i att du inte kunde hålla tassarna från ölet?Köpte en hel låda 2021 med tanke att lagra ölet. Men det sket sig.
Japp. Kan tänka mig att den varit svingod nu.Det sket sig som i att du inte kunde hålla tassarna från ölet?
Jag var förbi det lokala bolaget idag. De hade 12 st, jag köpte allihop. Tack för tipset.Visa bilaga 752299
Gillar ölen, inte glaset.
Puh! Vilken tur!
Blir nog att testa igen snart. Dumt om den ligger och blir dåligPuh! Vilken tur!
Vafalls!