Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Rochefort 10, hade öppnat den och bänkat mig i soffan för att se min inspelning av dagens etapp.
Trodde jag..
Hade mmissat att spela in dagens, så nu väntar jag på reprisen som börjar strax..
Nåt som kom ur kranen på TyrolerTerassen på Liseberg, en tokvarm eftermiddag.
Tror det var Prebbens blåa, men ärligt talat spelar det ingen som helst roll. Just nu är vilken kall öl som helst gudomligt god. ;-)
Poperings hommel bier (Van Eecke) - Köpt på plats, efter bryggeribesök, guiden var pensionerad bryggare, de hade ingen shop men han visste var nycklarna fanns så det blev upptäcktsfärd på lagret! =)
Stumpy skrev:
-------------------------------------------------------
> Kommer bila Amsterdam, Leiden, Brygge, Gent,
> Amsterdam med föräldrar och barn.
> Vilket bryggeri bör man besöka?
Köpte Samuel Adams 4pack, frun fick lagern & pilsnern, ä jag smakade lite..
Nu har jag druckit ipan till middag och nu är det Stout till dessert.
Börjar gilla det här med stout
krämigt god!
gött med att förlänga min RoH vistelse i England och Wales då det blev denna i baren efter varje etapp :-)
underbart att finna den på hyllorna på systemet och framförallt nu mera i mitt kylskåp .
infliker lite med att man var på plats på 3e etappen av Touren och målgången vid The Mall då tröjan inhandlades :-D