Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Just nu dricker jag själv ingen öl, men ska väl inte undanhålla vad som kan erbjudas podiumcyklister. Killen i mitten är som alla säkert känner igen Peter Sagan, th Thomas de Gendt och tv Haimar Zubeldia. Tävlingen är ett criterium i Belgien efter förra årets Tour de France.
Holmis skrev:
-------------------------------------------------------
> Just nu dricker jag själv ingen öl, men ska väl inte undanhålla vad som kan erbjudas podiumcyklister.
> Killen i mitten är som alla säkert känner igen Peter Sagan, th Thomas de Gendt och tv Haimar Zubeldia.
> Tävlingen är ett criterium i Belgien efter förra årets Tour de France.
Ok! Men vad vi alla undrar är förstås vem killen i sjörövarmössan är. :-P
On topic, så dricker jag Harboe Pilsner lättöl – en fulöl från den lokala butiken, men f-n så gott med en tydlig beska.
Afterbike och aftergräsklippningsöl, "Hell" från jämtlandsbryggerier. En klar favorit med många humlor i. Har riktigt förtjänat denna då jag cyklade till kista, handla öl, cykla med öl på styret till NICK-spåret, gömde öl under gran, åkte ett varv på NICK, leta rätt på öl under gran, cykla hem med öl på styret.