Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stumpy sa:Missade att det släpptes ett fåtal Cuvée De Ranke idag. Plockar väl på mig någon Yeti och Rodenbach på vägen hem.
Drack en "Klöver 10" på Belgobaren under lunchen och den var god. Hittar dock inget när jag googlar på det. Vad kan det ha varit? Kanske får gå in och fråga. Om en vecka skulle de iallafall få in julöl.
Narwhalen var väldigt trevlig. Men vad ska du med en magnum till?Mange. sa:Har både de ranken och en rodenbach i väskan. Samt bernadus =)
Lite blandade stouts fick också följa med.
Henrik_E sa:Fast Caractère Rouge är ju bättre än Vintage.
Stumpy sa:Missade att det släpptes ett fåtal Cuvée De Ranke idag. Plockar väl på mig någon Yeti och Rodenbach på vägen hem.
Drack en "Klöver 10" på Belgobaren under lunchen och den var god. Hittar dock inget när jag googlar på det. Vad kan det ha varit? Kanske får gå in och fråga. Om en vecka skulle de iallafall få in julöl.
jesperC sa:Årets första Rodenbach Vintage slank ner utan problem.
Fortfarande en favorit i den här klassen men kommer inte i närheten av första gången som jag provade denna. Minns inte vilket år det var men den hade mycket tydligare ton av murrig, äppelfylld, jordkällare vilket är något som jag saknat hos alla de senaste årgångarna.
//j
?42Hz sa:Komma här och förstöra min monolog!!
Mange. sa:Vilket år kom den?
42Hz sa:Bbf q2
Brooklyn Cuvée noire
Stewe sa:Trevlig helg alla cyklister