Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mange. sa:Alla årets mål är avslutade, nu är det rätt tillfälle för #plopp
skogsvakt sa:Ljus fjellager från härjebrygg efter ett tufft race i Fjällturen.
Låter bra. Har inte vågat knäcka min än.bluetail sa:Mer choklad än så här blir det inte i en öl!!! Lite väl mycket alkohol i bara... men kalasgod ?
marr sa:Lite blandat ikväll.
Vernersson sa:marr sa:Lite blandat ikväll.
La Trappe Isid'or var faktiskt något av en besvikelse.... ?
Stumpy sa:Ååååh, vadan denna högtidsstund? har bara 2015 och 2016 kvar.
Knäckte en Örbaek Påskebryg i väntan på grillen. Lika god året runt.
ani sa:Denna, vilken sitter riktigt fint efter 80 mil bakom bilratt idag. Den ölbevandrade kan möjligen också sluta sig till var jag har tillbringat de senaste två veckorna ;-)
clnr sa:ani sa:Denna, vilken sitter riktigt fint efter 80 mil bakom bilratt idag. Den ölbevandrade kan möjligen också sluta sig till var jag har tillbringat de senaste två veckorna ;-)
Chicago antar jag. Goose Island är värt ett besök om man är där. Trevlig bryggpub. Tyvärr var Bourbon County Stouten slut när jag var där (shocker!!!!). Missade dock Revolution Brewing som ligger i närheten. Får ta det nästa gång.
Rattnalle sa:Bästa sortens öl, cykelöl i solen som avslutning på en finfin cykeltur.
Någon mer som märkt att man blir en sjukt mycket bättre cyklist utför efter en starköl?