Raggamuffin
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Radler *host*.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
moros sa:Ny på forumet. Gillar denna tråden. Inleder med en tango!
marr sa:moros sa:Ny på forumet. Gillar denna tråden. Inleder med en tango!
Välkommen!
Hur var den? Har ett par i skåpet.
+1marr sa:moros sa:Ny på forumet. Gillar denna tråden. Inleder med en tango!
Välkommen!
Loftberg sa:+1marr sa:moros sa:Ny på forumet. Gillar denna tråden. Inleder med en tango!
Välkommen!
Har sneglat på den flera gånger nu, men ännu inte tagit steget.
Själv testade jag denna dubbel-ipa från det otippade ale-landet Estland. Lika Bob Ross-vacker etikett som underbart bra smak!
Henrik_E sa:Samma bryggeri gjorde en suröl med rölleka som smakade parfym. Svårt att ha höga förhoppningar.
marr sa:Tangon var bra :)
moros sa:marr sa:Tangon var bra :)
Eller hur!
42Hz sa:Ifall någon missat denna i dagens släpp: Gouden Carolus Cuvee van de Keizer Imperial Dark
Klart värd pengarna! :) Klart värt att köpa några att ställa på hyllan, och glömma bort si så där 4-6 år. ;)
Jag knep den sista i Uppsala idag (trodde jag, ser på webben nu att de har fler), men när och hur avnjuts den bäst?42Hz sa:Ifall någon missat denna i dagens släpp: Gouden Carolus Cuvee van de Keizer Imperial Dark
Klart värd pengarna! :) Klart värt att köpa några att ställa på hyllan, och glömma bort si så där 4-6 år. ;)
ooms sa:Jag knep den sista i Uppsala idag (trodde jag, ser på webben nu att de har fler), men när och hur avnjuts den bäst?42Hz sa:Ifall någon missat denna i dagens släpp: Gouden Carolus Cuvee van de Keizer Imperial Dark
ooms sa:Jag knep den sista i Uppsala idag (trodde jag, ser på webben nu att de har fler), men när och hur avnjuts den bäst?42Hz sa:Ifall någon missat denna i dagens släpp: Gouden Carolus Cuvee van de Keizer Imperial Dark
Den är strösockersöt när den är färsk, så två år åtminstone skulle jag låta den stå. Sen halsar man flaskan när man fått sparken och frugan lämnat en. Har jag hört.ooms sa:Jag knep den sista i Uppsala idag (trodde jag, ser på webben nu att de har fler), men när och hur avnjuts den bäst?42Hz sa:Ifall någon missat denna i dagens släpp: Gouden Carolus Cuvee van de Keizer Imperial Dark
I Sisjön var det fullt med flaskor, men fattig student osv ?ooms sa:Jag knep den sista i Uppsala idag (trodde jag, ser på webben nu att de har fler), men när och hur avnjuts den bäst?42Hz sa:Ifall någon missat denna i dagens släpp: Gouden Carolus Cuvee van de Keizer Imperial Dark
Stumpy sa:Var den god, eller?
Vernersson sa:Utan bild har det ev aldrig inträffat men jag säger iaf följande:
Gouden Carolus Cuvée van de Keizer 2018 var faen i mig så nära magisk jag har kommit :-D