Alex Supertramp
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stumpy sa:Skriv gärna ut namnet på drycken, så det blir sökbart. Speciellt när det inte syns på etiketten.
Pfaff sa:Ölen är tjeckisk, vodkan är rysk och smetanan är ICAs ?
Jag kommer!Pfaff sa:Ölen är tjeckisk, vodkan är rysk och smetanan är ICAs ?
Vernersson sa:ÄNTLIGEN!! :-D
(Gouden Carolus Christmas)
jarek996 sa:Jag älskar mest klassiska tjeckiska pilsnern ! Dricker sällan IPA , APA och andra belgiska konstigheter .
Alex Supertramp sa:jarek996 sa:Jag älskar mest klassiska tjeckiska pilsnern ! Dricker sällan IPA , APA och andra belgiska konstigheter .
Man byter inte i ett vinnande (cykel)lag, och säger man sanningen kan man säga den hur många gånger som helst, som BB King sa om sina ständiga tre toner ur bluesskalan. På Bar Central strax ovanför Stureplan har dom färsk Urquel på fat. Hälls upp på tre olika sätt, av vilka den krispiga är min favorit. Och får man sen en blyg Riesling till schnitzeln och en liten palinka efter det mår man som en nyoljad kedja. Skål på dig!
CosmicGirl sa:Helgen börjar med den här lineupen:
Vårrullen ser ok ut men osäker på vad du försökt stava till strax ovanför.Kneecap sa:Tjena!
Min skills i att rulla vårrullar kan diskuteras men ölen passade riktigt bra till!
Hjulning sa:CosmicGirl sa:Helgen börjar med den här lineupen:
Grym uppställning! 1:an är min favorit alla tider :)
2,3 och 5 är också riktigt bra!