Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SGS sa:Mikkeller gör de snyggaste etiketterna!
Favorit-stouten (snygg den också).
Så jäkla god. Som att dricka godis.
marr sa:SGS sa:Mikkeller gör de snyggaste etiketterna!
Favorit-stouten (snygg den också).
Så jäkla god. Som att dricka godis.
Ruggigt bra! Men man dricker bara en :p
Loftberg sa:Har funderat på att prova både Hazesan och 'Smiley'-flarran. Kanske får bli det nästa gång.
Med mörkrets infall får man fortsätta inomhus, inte fullt lika mysigt ljus kanske, men innehållet är fortsatt smarrigt. Härligt med lite tunga jul-kanoner!
moros sa:
Sparar du #5 till sist? Bra tryck i den! :)
Har själv de här två kvar att välja på....
marr sa:moros sa:
Jai alai var riktigt bra. Den andra har jag inte hunnit testa än.
Den där är riktigt fin. Kan också rekommendera denna som blivit lite av en personlig favoritSGS sa:Hade visst ingen session hemma så fick tydligen bli en DIPA istället...
Första gången jag testar denna. Mycket, mycket nöjd. Bästa överraskningen på länge! Smakar runt och fint, som om någon marinerat grapefrukt i humle och smör. (På ett bra sätt).
Loftberg sa:Den där är riktigt fin. Kan också rekommendera denna som blivit lite av en personlig favoritSGS sa:Hade visst ingen session hemma så fick tydligen bli en DIPA istället...
Första gången jag testar denna. Mycket, mycket nöjd. Bästa överraskningen på länge! Smakar runt och fint, som om någon marinerat grapefrukt i humle och smör. (På ett bra sätt).
moros sa:marr sa:moros sa:
Jai alai var riktigt bra. Den andra har jag inte hunnit testa än.
Då kör vi den, sen somnar man väl... :D
CosmicGirl sa:Happykorrekt.
marr sa:Den här var helt klart speciell!
Hjulning sa:
Loftberg sa:Underbart god! "..torvrökt...påminner om Islay.."
Rockingman sa:Jag stämmer in i hyllningskören tidigare i denna tråd, riktigt jävla god var den