Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
42Hz sa:Parallelltestar lite julöl i julivärmen! Känns som ovärt att lagra i tre år... :)
Sjukt goda i alla fall!
jesperC sa:42Hz sa:Parallelltestar lite julöl i julivärmen! Känns som ovärt att lagra i tre år... :)
Sjukt goda i alla fall!
Väldigt sällan som jag tyckte att öl vunnit något nämnvärt på att flasklagras.
(trots det så står det en hel del flaskor i skafferiet men det kan nog främst hänföras till att man inte hinner dricka så mycket som man borde)
//j
Loftberg sa:Ett osorterat axplock av senaste ledighetsdagarnas maltfest:
moros sa:Lunchpaus i Kåseberga.
sikkel sa:The Beer Factory Burbonlagrad imp stout 12mån.
+1chickenphone sa:En hembryggd ipa
sikkel sa:Fast sherrylagrade var ännugodare. ?
Grym öl. Jag kan rekommendera båda de sorter som släpps på systemet i augusti om du inte testat dem förut (Intens Rood och Hommage).Mange. sa:3 Fontainen, Oude Kriek 16/17 blend.
Precis lagom till doften av sommarregn.
Mange. sa:3 Fontainen, Oude Kriek 16/17 blend.
42Hz sa:
VKruger sa:Ingen knäckt ännu men några jag inhandlat inför semestern
Burk som flaska. Större delen ipor från mindre bryggerier kommer fortfarande på flaska. Min uppfattning är att när bryggeriet växt till en viss storlek blir det plötsligt burk. Ekonomisk fråga? Jag vet inte. Eftersom jag oavsett häller upp min öl i glas innan jag dricker den, kvittar själva buteljeringen ganska mycket.ooms sa:IPA, är det ölburkens revival? Ölburk är ju traditionellt förknippat med slasköl. Så varför säljs så mycket IPA på burk? Är det kanske så enkelt att det säljs på burk eftersom det är ett slasköl? Eller slusköl?
Jimel sa:VKruger sa:Ingen knäckt ännu men några jag inhandlat inför semestern
Har du bara semester en dag? ?
+1 ?moros sa:Jimel sa:VKruger sa:Ingen knäckt ännu men några jag inhandlat inför semestern
Har du bara semester en dag? ?
?
Ptja, det beror väl på vad du ska ha för dem. :-)42Hz sa:Mange. sa:3 Fontainen, Oude Kriek 16/17 blend.
Någon som är intresserad av vällagrade versioner v dessam? Mina flaskor kommer jag nog aldrig är dricka själv...