Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Rattnalle sa:Mycket här som ser ut mer som fruktjuice, var går gränsen? ;-)
Dugges har några fina, Tropic Thunder finns ju på de flesta System.Alex Supertramp sa:Blev några surisar på balkongen för att fira Ölets Dag, och sen en halv kaffestout från Halmstad Brygghus till lite Kvibille Ädel. Landade sen det hela med en IPA innan maten.
Vilken suris är bäst, om man provar några olika och tycker de med tydlig mango och kraftig syra är bäst?
Rattnalle sa:Är det inte godare att bara dra en shot vodka och sen en cola än Tuborg ur burken om syftet mest är att värma upp inför att gå ut?
Rattnalle sa:Är det inte godare att bara dra en shot vodka och sen en cola än Tuborg ur burken om syftet mest är att värma upp inför att gå ut?
Jag trodde i min enfald inte att någon skulle kalla Turborg för god öl utan ser det mest som något som dricks för sin YPK.Jimel sa:Rattnalle sa:Är det inte godare att bara dra en shot vodka och sen en cola än Tuborg ur burken om syftet mest är att värma upp inför att gå ut?
Sprit dricker jag aldrig (visst tar en whiskey ibland) och vad är felet att dricka god öl ur burk?
Sen ska jag inte ut och stuffa utan käka så synd att kalla det värmning.
Rattnalle sa:Jag trodde i min enfald inte att någon skulle kalla Turborg för god öl utan ser det mest som något som dricks för sin YPK.Jimel sa:Rattnalle sa:Är det inte godare att bara dra en shot vodka och sen en cola än Tuborg ur burken om syftet mest är att värma upp inför att gå ut?
Sprit dricker jag aldrig (visst tar en whiskey ibland) och vad är felet att dricka god öl ur burk?
Sen tycker jag helt klart god öl ska drickas ur annat än burken.
Rattnalle sa:Jag trodde i min enfald inte att någon skulle kalla Turborg för god öl utan ser det mest som något som dricks för sin YPK.Jimel sa:Rattnalle sa:Är det inte godare att bara dra en shot vodka och sen en cola än Tuborg ur burken om syftet mest är att värma upp inför att gå ut?
Sen tycker jag helt klart god öl ska drickas ur annat än burken.
Loftberg sa:Burk som flaska. Större delen ipor från mindre bryggerier kommer fortfarande på flaska. Min uppfattning är att när bryggeriet växt till en viss storlek blir det plötsligt burk. Ekonomisk fråga? Jag vet inte. Eftersom jag oavsett häller upp min öl i glas innan jag dricker den, kvittar själva buteljeringen ganska mycket.ooms sa:IPA, är det ölburkens revival? Ölburk är ju traditionellt förknippat med slasköl. Så varför säljs så mycket IPA på burk? Är det kanske så enkelt att det säljs på burk eftersom det är ett slasköl? Eller slusköl?
På förekommen anledning...
Grym!
Skål på er!
Joem sa:Återhämtaröl i Jkpg och TdF
Jimel sa:Joem sa:Återhämtaröl i Jkpg och TdF
Är i Danmark och här säljer dom en låda med 20 eller om det är 24 flaskor man ska dricka till touren, en till varje etapp?
Idag testade jag en black swan, riktigt smaskig.
Joem sa:Jimel sa:Joem sa:Återhämtaröl i Jkpg och TdF
Är i Danmark och här säljer dom en låda med 20 eller om det är 24 flaskor man ska dricka till touren, en till varje etapp?
Idag testade jag en black swan, riktigt smaskig.
Det lät som ett vettigt införande av (tradition?) ölen ser dessutom fin ut, skål!
Love it....meen....limeklyftan?Alex Supertramp sa:Ja, vi sa ju semester. En varje sommar är krav, precis som Pina Colada. Post bike iaf, alltid nått.
Släpp lös hipsterhatet nu...
Marren sa:Love it....meen....limeklyftan?Alex Supertramp sa:Ja, vi sa ju semester. En varje sommar är krav, precis som Pina Colada. Post bike iaf, alltid nått.
Släpp lös hipsterhatet nu...