Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Trevlig pjäs
Visa bilaga 406708
Gav zygoat 4,25 denna får nog bara 4. :)Den är fin om än lite för söt för mig.
Jag kan verkligen rekommendera Zygoat från samma bryggeri. Helt magisk!
Gav zygoat 4,25 denna får nog bara 4. :)
Detta är min första dessert in a can. Men låter som vi borde bli kompisar på untappd. :pFint! Har du provat Dessert in a can: coconut choc chip cookie? Den flick 4.5 av mig, rekommenderas också!
Va, skojar du? Är det tillfälligt pga rådande omständigheter?Tyvärr har bolaget dragit in möjligheten att beställa lokala öl från annat håll till en butik nära sig. Dags att avskaffa de där jävla bib-nasarna.
...som tur är gäller ej detta lokalt och småskaliga påskdrycker. ??Systembolaget stoppar beställningar från TSLS (”lokalt och småskaligt”) på onsdag 25/3. Tills dess går det bra att beställa, sedan är det bara de butiker som har på hyllan som kommer att ha. SB har dock sagt att fler butiker ”får” ta in TSLS-produkter om de bedömer att det finns efterfrågan. Dock tror jag personligen att det dessvärre inte kommer att ske i någon nämnvärd omfattning. Som det är nu har butikerna fullt upp med att få ihop personal för att hålla öppet så jag tror att få butikschefer då prioriterar att ta in nya artiklar. I tex Stockholm kommer SB att öppna kl 12 (istf kl 10) nästa vecka.
Torr och syrlig veteöl kort sagtNy stil för mig, men helt ok. Vad är enligt er typiskt för berlinerweisse?
Visa bilaga 407041
Läste idag att de har backat från det där. De har tydligen fått tag på personal så de ska klara sig, och därför backat från den där begränsningen.Tyvärr har bolaget dragit in möjligheten att beställa lokala öl från annat håll till en butik nära sig. Dags att avskaffa de där jävla bib-nasarna.
Det var en god nyhet :)Läste idag att de har backat från det där. De har tydligen fått tag på personal så de ska klara sig, och därför backat från den där begränsningen.
Här länk till infon också:Det var en god nyhet :)
Jag tycker det, karmenitus som varit med ett par gånger ovan var ett nöje att dricka tyckte jag. Trots fel glas ?De här tyska weissbier-bockarna, hur är dem? Jag gillar inte bocköl av lagertyp, tycker de blir lite spritiga. Men weissbieren kanske är bättre?
Aha, jag stod och tittade på ett par sådana idag, men det blev ett par påsköl och två st Zumen schwarzbier (postad av jomper tidigare i tråden) istället. Kanske får komplettera imorrn då...Jag tycker det, karmenitus som varit med ett par gånger ovan var ett nöje att dricka tyckte jag. Trots fel glas ?
De här tyska weissbier-bockarna, hur är dem? Jag gillar inte bocköl av lagertyp, tycker de blir lite spritiga. Men weissbieren kanske är bättre?