Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sommar där ju?Ja tog en vanlig enkel Marie 0% ute på trappen.Visa bilaga 410036
Ja vi har haft kanon väder här senaste veckan 10-14grader o ☀Sommar där ju?![]()
Så, idag kan man med gott samvete plocka påskölen i kylen. Hittade denna ale från Örebro. God, inte allt för mycket av påsk i den.
Visa bilaga 410049
Tyckte mest det smakade vinäger. ?Hur har den stått sig?
Kommer inte ihåg om det var just den där men min favorit är från någon av årgångarna däromkring. Just den hade en ton av gammal jordkällare med vinteräpplen som jag inte har märkt av i någon av de andra.
//j
Japp jag kunde inte med att dricka den ensam :) några lagrade barley wine också senAntar iom bilden att ni delade på den? =)
Skulle inte den där in i Misärtråden?Parkbänksbärs till matlagningen ?Visa bilaga 410787
Använder finglaset iaf?Skulle inte den där in i Misärtråden?
Ser god ut, men innan kl 9 en vardag? ?God morgon! ?
Mumsig Wit från Pite bryggeri!
Visa bilaga 411210
Vet inte vilka bolag som tar in men glad att jag hittade den i hyllan i Ludvika.
Ser god ut, men innan kl 9 en vardag? ?
Måste säga att miljön är fantastiskt ?God morgon! ?
Mumsig Wit från Pite bryggeri!
Visa bilaga 411210
Vet inte vilka bolag som tar in men glad att jag hittade den i hyllan i Ludvika.
Tack, en anledning man står ut att bo trångt. :)Måste säga att miljön är fantastiskt ?
Du får väl börja smygsupa när dom inte ser ?
Även jag provade mosaicen, den va go!
Jag drack deras Isid’or igår och den hamnar på top 5 av årets godaste.En avstämd blond av bästa sort.
Le Peloton i morse och fartsträckor imorgon kräver återhämtning.
Visa bilaga 411333