Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det den omtalade GX Pro månne? :)Visa bilaga 417302
Polaren köpte ny cykel så blev en spontanare norrköping till Söderköping.
Blev en liten ipa innan vi vänder hemåt :)
Döm inte suröl efter den där jävla hipsterkonserven. Prova originalen (klosterbokstäver på flaskan, och inte femtio spänn burken) innan du ger upp genren. Skål.
Visa bilaga 417490Visa bilaga 417490Dock inte speciellt kall ???
Japp den är riktigt bra. Om man gillar stilen. Går väl knappt att få tag på då den är tillfällig och släpptes för två veckor sedan. Inte nära mig i alla fall. Den i standardsortimentet som ligger närmst är väl denna som också är bra.Ären där bra? Jag har smakat npn Poppels som var väldigt god men minns ej vilken.
Ja men jag drack inte alla öl själv ? smakade på alla dockUnder en och samma kväll?
Har en som väntar på mig. Hur var den?Visa bilaga 417490Visa bilaga 417490Dock inte speciellt kall ???
Den är mjuk,len och tjock tycker jag. Mycket söt (lönnsirap) och riktigt bra kokos!! Åsså lite bitter i slutet. Topp öl enl mig, men det har nog att göra med att dugges har ett finger med och rätar upp omnipollo som annars kan vara cirkusHar en som väntar på mig. Hur var den?
Munkänslan är så viktig på en stout. Omnipollo har levererat en hel del riktigt bra IS men många har smakat artificiella smakämnen. Låter bra att Dugges är med nu?Den är mjuk,len och tjock tycker jag. Mycket söt (lönnsirap) och riktigt bra kokos!! Åsså lite bitter i slutet. Topp öl enl mig, men det har nog att göra med att dugges har ett finger med och rätar upp omnipollo som annars kan vara cirkus
Idag kolla så det blev tätt ?. Och polera lite + en espresso stout Founders KBS serie. Smakar som en grym espresso gör i Italien och lite lagrat med en hel del choklad. Denna var bra. Trevlig mekning på er ??
Vad tyckte du då? ??Orolig att den där ska vara för söt (vilket, i och för sig, stämmer överens med hur italienarna brukar dricka sin espresso ; )
Hur som helst, står en och väntar i skafferiet. Kanske dax att testa den idag.
//j
Läcker bild med ljus bakom ölglaset. ?Igår avslutades bilfärd från Holland med några kalla på svensk mark. Men bonus för den som ser var!
Visa bilaga 418358Visa bilaga 418359Visa bilaga 418360
Snyggt plockat!kiaaahlmaaaaaa!
(Alltså Kalmar)
Varit sugen enbart på grafiken, men synd att det kräver stor-beställning...Var tvungen att testa den här. Smakar som en Mariestad, typ...
Såpass, här såldes den på lösvikt (Systembolaget i Dalby utanför Lund). Men du missar verkligen inget smakmässigt.Varit sugen enbart på grafiken, men synd att det kräver stor-beställning...
Som väntat lite för söt men överlag helt OK.Vad tyckte du då? ??
Snyggt plockat!
Och tack 42! Jag blev själv lite sådär självgod och nöjd. Ni vet, Clarkson-smug.
Nu tror jag det blir en bra ledighet ?
Visa bilaga 418414
Inte minst för
Visa bilaga 418417
Nej den där är det krut i för att vara juice. Har årets upplaga på kylning.Visa bilaga 418727
Ojoj. Den här var god. Dock dricker man inte många ostraffat.