Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Firar helg och utrustar en verkstad i samma veva. Visa bilaga 424551
En Hoegaarden för 5:53 är nog nästan mer prisvärt?
En Hoegaarden för 5:53 är nog nästan mer prisvärt?
Visa bilaga 424882
En purfärsk (inköpt idag) Gulden Draak Brewmaster.
Superb som vanligt!
Inbillat välförtjänt efter en 6mils grusrunda ?Visa bilaga 425485
Fan, har fyr... fem tidigare årgångar men nu kan jag inte beställa senaste på Systembolaget pga covid19... I-landsproblem med ack vad störigt! :(
Ser god ut! ?
ja, var inte jag som handlade men brukar köpa flaskorna själv för det är ju halva grejen med dem, skruvkapsylen! :)Kan va inbillning men jag har fått för mig att flaskorna är mycket bättre.
ja, var inte jag som handlade men brukar köpa flaskorna själv för det är ju halva grejen med dem, skruvkapsylen! :)
Ser jag rätt att du sitter o dricker en sunkig 7.2:a på en parkbänk? Som en tvättäkta A-lagare...Inte helt nykter, o så in i helvete varmt.Visa bilaga 425890
Mycket att reta sig på i den bilden, men varför skall man? Hoppas den var iskall och underbar efter underbar cykling och att värmeljuset i porslinsgumman lös vackert över hela altanen sen. Skål!En Hoegaarden för 5:53 är nog nästan mer prisvärt?
Visa bilaga 424882
Inte riktigt en parkbänk, men nästan.Ser jag rätt att du sitter o dricker en sunkig 7.2:a på en parkbänk? Som en tvättäkta A-lagare...![]()
Verkar som om man måste flytta :)