[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

D1C8AB77-1F0E-443C-AFFE-EC190DF5CA5C.jpeg
Lyckades vinna ett parti ?

Då var den här desto trevligare medan pärorna bakas i ugnen. Så att säga. Samma karamelltoner (varför försköna det alla vet är bismaker och bruna klistriga toner av samma brända socker du limmar pepparkakshus med?), lite vörtbröd och malt - men bakom en stabil fond av en mörkare och mycket mer komplex kropp. Annan stil, det medges. Men så ofantligt mycket rikare, för samma peng.
4C3E0471-FDFD-4496-8A6D-3F1A04446305.jpeg

Senast ändrad:
Haha, spot on! Har småbarn så... kräkrulle kallas den nuförtiden här hemma och nej, inget Rapha här. ?
Haha, bra där. Var rädd att jag gått över gränsen där (se GT-tråden, Tour de France-diton och egentligen även resten av internet innan jag slutade med sociala medier i eget namn pga nytt känsligt yrke). Nu skall jag strax, medelst fyllig italienare, begå bakpotatis och ”grillklubba” från lokal slaktare. Skål!
58F32AC7-35FE-4373-87DD-D21427F7BDD8.jpeg

Haha, bra där. Var rädd att jag gått över gränsen där (se GT-tråden, Tour de France-diton och egentligen även resten av internet innan jag slutade med sociala medier i eget namn pga nytt känsligt yrke). Nu skall jag strax, medelst fyllig italienare, begå bakpotatis och ”grillklubba” från lokal slaktare. Skål!
Visa bilaga 444368
Äsch då, alla som är vid sina sinnens fulla bruk förstår vad du syftar på! ?
skål!

Tillbaka
Topp