Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Billigt snus, smuggelbärs, Samsung och ffa runkrullen framme. En riktig själsfrände. I like. Inte mycket Rapha när du cyklar va?Emergency kit!
Visa bilaga 444346
Kanske öppnar denna om det duger.Mycket juice såhär på torsdagen, vi får hoppas det kommer lite öl i tråden imorgon!
Emergency kit!
Visa bilaga 444346
skönt å se att vi är fler som inte krånglar och njuter (vill vara oss själva för en stund)?
![]()
Haha, spot on! Har småbarn så... kräkrulle kallas den nuförtiden här hemma och nej, inget Rapha här. ?Billigt snus, smuggelbärs, Samsung och ffa runkrullen framme. En riktig själsfrände. I like. Inte mycket Rapha när du cyklar va?
Haha, bra där. Var rädd att jag gått över gränsen där (se GT-tråden, Tour de France-diton och egentligen även resten av internet innan jag slutade med sociala medier i eget namn pga nytt känsligt yrke). Nu skall jag strax, medelst fyllig italienare, begå bakpotatis och ”grillklubba” från lokal slaktare. Skål!Haha, spot on! Har småbarn så... kräkrulle kallas den nuförtiden här hemma och nej, inget Rapha här. ?
Äsch då, alla som är vid sina sinnens fulla bruk förstår vad du syftar på! ?Haha, bra där. Var rädd att jag gått över gränsen där (se GT-tråden, Tour de France-diton och egentligen även resten av internet innan jag slutade med sociala medier i eget namn pga nytt känsligt yrke). Nu skall jag strax, medelst fyllig italienare, begå bakpotatis och ”grillklubba” från lokal slaktare. Skål!
Visa bilaga 444368
Haha, riktig krigaröl!
Haha smakade bra efter ca 30mil bakom rattenHaha, riktig krigaröl!
En uber människa, en titan, en härförare, en renrasig homsapien! Kort och gott en äkta Göteborgare??
Riktiga cyklister dricker vanlig öl ?Emergency kit!
Visa bilaga 444346
Jodå! ??Hoptimum i glaset här med just nu, ibland smakar en sån här tung ipa riktigt bra som kontrast till alla juicer ?