Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den där är väldigt otippad smakmässigt. Jag gillar den!Oväntad smak trots att det stod på flaskan att den borde smaka exakt så. Mest att det kändes fel att en ljus öl smakade så. Otroligt god iaf ?Visa bilaga 453286
Japp, måste ju prova snabbt och se om de duger i år också. ;)Årets? :)
Har alla julöl kommit till bolaget, eller kommer det nån till laddning? Tänker på ex.vis St.Bernardus som väl funnits åtminstone de 2-3 senaste åren.
Här: https://www.systembolaget.se/nytt/om-vara-nyheter/lanseringsplaner/Verkar komma en del i december, hittar inte excel-filen på deras nya hemsida med lanseringar, där kam man se vad som släpps under året...
Håller med, fick ingen oktoberfestöl i år. Drack vanlig Berliner Weisse och drömde om tiden när man fick resa. En liter Löwenbräu som fördrink, och sen en liter till till stabbiga korvar och sauerkraut på Hofbräu Wirtshaus precis vid Alexander Platz i Berlin, innan två småflaskor Underberg i ett cognacsglas eftersom det var den enda spriten som fanns på plats. Och sen en svarttaxi ner till Kreuzberg och hipsterkvarteren för en helnatt värd att skriva böcker om.Så är det med alla säsongsöl tycker jag, panikköpa så att man får något sedan om man hittar en pärla så är de slut och man får hoppas de återkommer nästa år...
Jag hoppas och tror verkligen inte att de serverade Löwenbräu på Hofbräu Wirtshaus!Håller med, fick ingen oktoberfestöl i år. Drack vanlig Berliner Weisse och drömde om tiden när man fick resa. En liter Löwenbräu som fördrink, och sen en liter till till stabbiga korvar och sauerkraut på Hofbräu Wirtshaus precis vid Alexander Platz i Berlin, innan två småflaskor Underberg i ett cognacsglas eftersom det var den enda spriten som fanns på plats. Och sen en svarttaxi ner till Kreuzberg och hipsterkvarteren för en helnatt värd att skriva böcker om.
Jaja, drack en Guinness idag efter cyklingen. Satt fint till en svensk virre innan maten. Tar en GT nu. Har fått svamp i ljumskarna.
Nej, men den lingvistiska kryddningen av olika tyska ord gjorde sig bättre. Du vet, jag cyklar ju hardtail. Och dricker grogg.Jag hoppas och tror verkligen inte att de serverade Löwenbräu på Hofbräu Wirtshaus!
Jo, men hur var den?Som en sann rebell drack jag, trots uppmaningen.
Den var god. Varken mer eller mindre.Jo, men hur var den?
Lidl-kvalitet
Den där är fantastisk!Visa bilaga 454349
Nämän! Jag kollade inte alkoholhalten innan..
Det behöver man inte tvingas till. Utah är en favorit. Trippel Thurbon igår var kanon!Agerade som en sann lokalpatriot på bolaget idag, för en gångs skull.
Visa bilaga 454389
Visa bilaga 454390
Frun imponerade också med sitt val, även om det var snudd på danskpilsner.
Visa bilaga 454391
Vet faktiskt inte varför jag inte köpt Oppigårds mer än någon enstaka gång tidigare. Båda var riktigt bra!Det behöver man inte tvingas till. Utah är en favorit. Trippel Thurbon igår var kanon!
ok!? Måste prova, deras vanliga är ju en favoritDen där är fantastisk!