Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Italiensk tryffelsalami! ?Jag ser god korv!
Är själv lager älskare ( mest klassiska pilsner ) , men köper ofta olika lager ( bl.a. KELLER ) i Tyskland i deras "Getränke shop" . En gång var vi cykla MTB i Tyskland ( HARZ , Wernigerode , närmaste 1000 möh frånFantastisk! Som alltid när de är fr Bayern?
Visa bilaga 463540
Tysk klassiker som är ALLTID godkänd !Det måste inte va så jäkla märkvärdigt!
Weissbier fr Rättvik![]()
Men Systembolaget har ju så bra utbud. (Ironi)Är själv lager älskare ( mest klassiska pilsner ) , men köper ofta olika lager ( bl.a. KELLER ) i Tyskland i deras "Getränke shop" . En gång var vi cykla MTB i Tyskland ( HARZ , Wernigerode , närmaste 1000 möh från
Malmö ? ) , kommer till hotellet ganska sent , och lägger os direkt. På morgonen går ut till bilen plocka resten , vänder mig och det visar sig att vi sover direkt övanför detta ( bilder ) . Jag väkcte en kompis ( han cyklar inte , men föjlde med ) som älskar att sova , men ännu mer dricka öl ) och berettade VAD fins under hans säng. Efter cyklingen gick vi handla direkt !!! Förutom det i Wernigerode brygger man Hasseröder !!!
Visa bilaga 464789Visa bilaga 464790Visa bilaga 464791
Men Systembolaget har ju så bra utbud. (Ironi)
Först en tur på trainern, sen en tur i bastun!
Visa bilaga 465120
Men Systembolaget har ju så bra utbud. (Ironi)
Ok, kanske blev det politik. Så jag stannar där.
Dricker denna ikväll. En mycket bra dubbel. Är det samma flaska som Westvleeteren har fast utan etikett?
Visa bilaga 465105
Japp. Och jag ser nu oxå att jag antingen skrev fel eller missförstod. Som aperitif var den helt ok för mig som gärna tar en kraftig öl innan maten eftersom jag dricker vin till själva käket, och sprit sen. Som Digestif (eller avec) hade jag dock aldrig valt en öl.Mätte du alkoholhalten med den?
Dä ä la klart den smakar fisk, den kommer ju från Göttlaborg, sillstrypar-stanKonstig bismak av rökt fisk.
Visa bilaga 465914
Såklart!Dä ä la klart den smakar fisk, den kommer ju från Göttlaborg, sillstrypar-stan![]()
Favorit verkligen, krispig och fin
Låter bra då det står ett par och väntar i kylen.
Måste testa den där.
Fick tag på den här när vi bodde på hotell i Stenay i nordvästra Frankrike. Mittemot låg ett ölmuseum.
Visa bilaga 467110
God! Lite åt Orval-hållet!