Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får man lite diskret fråga var du beställt den ifrån? Mina kontakter har slutat leverera till Sverige. ?
Har för mig det var från hopt.seFår man lite diskret fråga var du beställt den ifrån? Mina kontakter har slutat leverera till Sverige. ?
Drack den här på rekommendation på en indier igår. Inte tokig ljus lager. Någon som vet varför flaskorna görs så stora?Kingfisher på indisk restaurang! Den är riktigt god, speciellt i kombination med indisk mat :)
Visa bilaga 498915
Kan det vara så enkelt att det är för att det ska rymmas mer öl i flaskan? ?Drack den här på rekommendation på en indier igår. Inte tokig ljus lager. Någon som vet varför flaskorna görs så stora? Visa bilaga 498928
Drack den här på rekommendation på en indier igår. Inte tokig ljus lager. Någon som vet varför flaskorna görs så stora? Visa bilaga 498928
Precis, kanon ju!! Nä jag var i Kina på långsemester förut brukade jag alltid ta en Tsingtao (青岛啤酒) till maten. Det var gott! Den var också avsevärt mycket billigare än annan öl ?Helt enkelt för att det skulle bli jätteslabbigt på bryggeriet om man fyller 66cl i en 50cl-flaska!
Lite mer allvarligt; 66cl-flaskorna är ju guld! Då kan man ju dricka ”bara en öl” och få lite mer! ?
Restaurang Jappi brukar ha en skylt på trottoaren med texten "Extra stor stark". Då är det Tsingtao på 66 cl som avses. En bra jobblunchöl.
En extremt ljus pale ale.
Jag är glad för din skull när det gäller fetaost men lider verkligen med dig när vi kommer till grekisk öl ;)
Fast en kollega från ett land med andra ormar än oss hävdade att kobror alltid kom i par, vilket innebar att vi var tvungna att ta två såna där var.Helt enkelt för att det skulle bli jätteslabbigt på bryggeriet om man fyller 66cl i en 50cl-flaska!
Lite mer allvarligt; 66cl-flaskorna är ju guld! Då kan man ju dricka ”bara en öl” och få lite mer! ?
Är inte Remmalöv ofta lite flata? Som att det saknas lite lite kolsyra?
Ja, där snackar vi superkombo. Kanske i sin enklaste form dock. Väntar själv på indisk mat, men dricker en bira nu innan och skall dricka ett billigt italienskt rött till Keralacurryn. Inte lika rakryggat, men jag är ju ängslig.Kingfisher på indisk restaurang! Den är riktigt god, speciellt i kombination med indisk mat :)
Visa bilaga 498915
haha, ja den är inte jättegod. På hotellet finns bättre doningar. Den här är riktigt god.Jag är glad för din skull när det gäller fetaost men lider verkligen med dig när vi kommer till grekisk öl ;)
Jag gillar det, att det inte är så mkt kolsyra men Dette ju jag det ?Är inte Remmalöv ofta lite flata? Som att det saknas lite lite kolsyra?
Premium!Kör en standard
Visa bilaga 498916
Den e riktigt fin!Som en blandning av pilsner och veteöl. God!
Dessutom bra i kombination med kroppsdelar från gris på grillen.
Visa bilaga 499483