Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad tyckte du?
Jag gillar gräsklipparöl oavsett årstid så denna slank allt ner.Vad tyckte du?
Sparad? Köpt på bolaget?
Den finns väl alltid i bolagets sortiment? Men inte så många butiker har den hemma, 40 st just nu om jag såg rätt.Sparad? Köpt på bolaget?
Som ooms skriver, finns på hyllan hos välsorterade bolagSparad? Köpt på bolaget?
Som ooms skriver, finns på hyllan hos välsorterade bolag
Man måste veta att det finns att beställa.Det som inte finns på hyllan beställer man, vad är problemet?
Hört talas om Internet?Man måste veta att det finns att beställa.
Varför sån ton?Hört talas om Internet?
En gammal goding ?Trodde jag hade druckit den här innan, men det var nog en mer ordinär IPA från samma bryggeri. Den här var nämligen riktigt fin. Kraftig balanserad smak, kraftig kropp. Väldigt bra helt enkelt. Det finns en anledning till att vi fortfarande besöker hipsterjuicehyllan på vårt lokala bolag. Pannbiff och päror på det, gubbar. Vinet är redan öppnat. Skål, tammefan!
Visa bilaga 515656
Kanarieöarna?Det blev ett par kalla
Visa bilaga 515800
vid ankomsten Satt som en smäck. Det är 24,° nu vid 23-tiden.
Dela på 25 cl? Det blir att dricka öl ur snapsglas då.Kan bli att hälla upp denna efterrätt ikväll.
Dela på 25 cl? Det blir att dricka öl ur snapsglas då.
Sist jag drack den (står säkert tidigare i tråden) så tog det hela filmen Ex Machina. Mycket god men inget att dricka snabbt.jo det blir för mastigt att dricka hela , kommer nog dricka halva och sen spara andra halvan.
Sist jag drack den (står säkert tidigare i tråden) så tog det hela filmen Ex Machina. Mycket god men inget att dricka snabbt.
Nä. Andalusien.Kanarieöarna?
Bitter är verkligen en underskattad ölsort, var i alla fall för mig!Visa bilaga 515916
Äntligen kommer det nåt annat än IPA i det tillfälliga sortimentet! Bra bitter, solid. Inget som spretar men också lite lagom anonym. Önskar jag hade köpt tre flaskor för jag vill dricka stora klunkar av den här.
Var har du hittat den?
vilken resa, blir lite Avis, god billig öl å cyklingCyklade i Albanien förra helgen , och drack där MÅNGA öl. Alla smakade FANTASTISKT .
Hemma fortfarande smakar alla skit . Tappad smak ( efter Covid ) : funkar det bara i Sverige ?
Några bilder från Albanien :
Visa bilaga 515917Visa bilaga 515918Visa bilaga 515919Visa bilaga 515920Visa bilaga 515921Visa bilaga 515922Visa bilaga 515924Visa bilaga 515925
Min femte cykelresa i Albanien !!!vilken resa, blir lite Avis, god billig öl å cykling
Finns i lager, bara att beställa: https://www.systembolaget.se/produkt/ol/schneider-weisse-163101/Var har du hittat den?
Nu blev jag sugen att gå på Weisses Bräuhaus im Tal…