Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bara att beställa:Jag upptäckte Gouden Carolus Christmas förra året. Den är riktigt god. Jag har inte detta snygga glas dock.Visa bilaga 528992
Iofs, men känns lyxigt. Ett glas att nyttja i samband med jul. Ska dock kika på ölglassidan.Bara att beställa:
Billigt Märkesölglas - PerfectDraft
Utforska vårt urval av över 300 ölglas: hitta glas från världens största bryggerier! Börja din samling.www.hopt.se
De gör inte bara julöl, kolla på sidan som säljer glaset så hittar du annat. ?Iofs, men känns lyxigt. Ett glas att nyttja i samband med jul. Ska dock kika på ölglassidan.
Tack för tipset.
Tyckte den hade en frisk känsla, inte så mycket mer.
More for me. ?Har inte provat årets, eftersom tidigare inte alls passat mina smaklökar.
Det där är väl godaste Leffe! Skulle nog ranka den högst, sedan Leffe blonde och sen Leffe trippelGillar nog vanliga Leffe bättre faktiskt..
Visa bilaga 528909
Har några på lagring här med. ?En lagrad rackare, från 2018 tror jag. Ganska rund lakritssmak nu?
Visa bilaga 529053
Har en till så vi får se.. men håller blonde högre, även den med honung var grymt bra! (Nectar)Det där är väl godaste Leffe! Skulle nog ranka den högst, sedan Leffe blonde och sen Leffe trippel
Har ett helt gäng, smarriga saker! =)Har några på lagring här med. ?
KBS är nog bättre efter "Bäst före"! =) Humlestinna öl brukar inte bli bättre av lagring då de som gillar sånt inte tycker om när det bittra smakerna tonas ner, gissar jag.Kalla detta "vilken ljummen öl dricker jag INTE just nu" kanske...
Ingen aning om det är rätt tråd, men just nu dricker jag typ bara alkoholfritt pga "reasons" och därför har en del av sortimentet i mitt skåp gått ut/håller på att gå ut. Så tänkte bara slänga ut en skänkes-post här, kom och hämta i Stockholm. Eller om det är någon vänlig själ så får det gärna bytas emot nån lagringskompatibel raket.
Så bäst före är ute på dessa, men bör vara ok att dricka? Jag kan verkligen rekommendera Gimbagagomban, helt otroligt god.
Visa bilaga 529105
Mjo men jag har några sparade med :)KBS är nog bättre efter "Bäst före"! =) Humlestinna öl brukar inte bli bättre av lagring då de som gillar sånt inte tycker om när det bittra smakerna tonas ner, gissar jag.
Du får vara rädd om den där tumstocken. Dom görs inte längre.Greja å donaVisa bilaga 529030
....ja, själv har jag nyligen sumpat min klassika talmeter ?Du får vara rädd om den där tumstocken. Dom görs inte längre.
Aj fan, men det är faktiskt sant att den sortens tumstockar inte görs längre.....ja, själv har jag nyligen sumpat min klassika talmeter ?