[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

D40A7A53-CF22-454B-A8A9-9A1D1DAEDBF0.jpeg

Som en slags svag likör, men eftersmaken kör i diket. Vet inte om den kanske skulle funka till pistageglass.
Synd bara, tycker jag, att eftersmaken kantrar upplevelsen något.

Senast ändrad:
Kalla detta "vilken ljummen öl dricker jag INTE just nu" kanske...

Ingen aning om det är rätt tråd, men just nu dricker jag typ bara alkoholfritt pga "reasons" och därför har en del av sortimentet i mitt skåp gått ut/håller på att gå ut. Så tänkte bara slänga ut en skänkes-post här, kom och hämta i Stockholm. Eller om det är någon vänlig själ så får det gärna bytas emot nån lagringskompatibel raket.

Så bäst före är ute på dessa, men bör vara ok att dricka? Jag kan verkligen rekommendera Gimbagagomban, helt otroligt god.
21-12-19 12-20-22 4988.jpg

Kalla detta "vilken ljummen öl dricker jag INTE just nu" kanske...

Ingen aning om det är rätt tråd, men just nu dricker jag typ bara alkoholfritt pga "reasons" och därför har en del av sortimentet i mitt skåp gått ut/håller på att gå ut. Så tänkte bara slänga ut en skänkes-post här, kom och hämta i Stockholm. Eller om det är någon vänlig själ så får det gärna bytas emot nån lagringskompatibel raket.

Så bäst före är ute på dessa, men bör vara ok att dricka? Jag kan verkligen rekommendera Gimbagagomban, helt otroligt god.
Visa bilaga 529105
KBS är nog bättre efter "Bäst före"! =) Humlestinna öl brukar inte bli bättre av lagring då de som gillar sånt inte tycker om när det bittra smakerna tonas ner, gissar jag.

Tillbaka
Topp