Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den där är inte tokigt - den var god för 30 år sedan och är god fortfarande. Har en i kylen.... kanske efter middagen?!Står man på diet får man vara noga i val av de få öl man dricker.Visa bilaga 525713
Hur gör du? Förklara som om jag vore en hemkunskapselev!
Ah, då kan jag stoppa undan mina fr 2018 i 10 år till ?När tioårig öl smakar för färskt... ;)
Gouden Carolus Cuvée Van De Keizer Blauw 2008
Visa bilaga 529646
Utan problem! ;)Ah, då kan jag stoppa undan mina fr 2018 i 10 år till ?
Jämfört med vanliga köttbullereceptet så karamelliserar jag löken istf att bara riva den och som vätska kokar jag ner en flaska porter till ca halva volymen.Hur gör du? Förklara som om jag vore en hemkunskapselev!
Det där ska jag prova nån dag!Jämfört med vanliga köttbullereceptet så karamelliserar jag löken istf att bara riva den och som vätska kokar jag ner en flaska porter till ca halva volymen.
Jag tyckte den var bra. Nog nästan bättre än sin starkare storebror.En skönt soft Lazy Hazy Harpoon. Gillar ju softa APAor
Sitter och väntar vid ugnen.Visa bilaga 529772
Gillar ljusstaken!
En kompis är lite avundsjuk på den. För ljusstaken är i bättre skick än kassetten som han har på sin cykel.Gillar ljusstaken!
Ohhh, jag har min kvar oöppnad.... Hur var den?
Nötig, kan man säga så? Kan tänka mig att den tjänar av lite lagring.Ohhh, jag har min kvar oöppnad.... Hur var den?![]()
Tack!Nötig, kan man säga så? Kan tänka mig att den tjänar av lite lagring.