Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Svartberget imponerar. Jag vet inte varför, men det gör dom.En riktigt bra neipa från Åre
Ohh, ska man kanske öppna sin egna flaska? =)Visa bilaga 540538
Var lite orolig, men den håller ihop bra. Flera lager med smaker som kommer i vågor. Inget man sveper.
Varför inte? Söndags stout!Ohh, ska man kanske öppna sin egna flaska? =)
Eller måndag, efter att jag skottat snö.... ;)Varför inte? Söndags stout!
Såååå jävla dålig som ni säger är den väl inte? En amerikansk lager med tydlig Key Lime-smak. Dricker hellre den här på en strandbar än en Corona med limeklyfta, iaf om solen börjat bli röd över havet.
Visa bilaga 540810
Den där var nice
Den har jag missat! Weihenstephaner brukar sällan göra en besviken. :)Släpptes ett par guldkorn i fasta sortimentet igår. Här är ett av dem?
Visa bilaga 542050
Körde den igår till en burgare, top notchDen har jag missat! Weihenstephaner brukar sällan göra en besviken. :)
Inte dum alls!
Visa bilaga 542058
Sökte på Weihenspethaner på bolagets hemsida men fick inte fram ölen, fick söka på 1516! Lustigt att de döpt ölen till Weihenstephan 1516 istället för Weihenstephaner. :)Körde den igår till en burgare, top notch
De har väl inte koll på att bryggeriet heter Weihenstephan och alla deras öl blir ju då Weihenstephaner...Såg att jag checkade in den 2016
Sökte på Weihenspethaner på bolagets hemsida men fick inte fram ölen, fick söka på 1516! Lustigt att de döpt ölen till Weihenstephan 1516 istället för Weihenstephaner. :)
Tyvärr gick den inte att beställa då den var slut på weblagret. :/ Dock såg jag att jag hade checkat in den 2016 på Untappd, puh! ;)
Ta en "väntlager" tills den anpassat sig. :)
Snyggt självporträtt i flaskan... ?