[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Grilla öl ser gott ut! Kärntemperatur på den?Visa bilaga 571747
Grillöl ! Glad att de fått in den igen, har varit svår att få tag i under sommaren.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grilla öl ser gott ut! Kärntemperatur på den?Visa bilaga 571747
Grillöl ! Glad att de fått in den igen, har varit svår att få tag i under sommaren.
Öl man dricker i väntan på glöden Jö!Grilla öl ser gott ut! Kärntemperatur på den?
Bara 60 km med klubben , men det var inte min dag idag. Kom hem 1 min. förre regnet och i 2 min. tömde jag 2 flaskor öl :
Visa bilaga 572042Visa bilaga 572043
Efter en sån talrik , kan man klättra till heaven ?Visa bilaga 572284till korvspettet passade en Zeughauskeller Hausbier från Turbinenbräu alldeles perfekt.
Visa bilaga 572284till korvspettet passade en Zeughauskeller Hausbier från Turbinenbräu alldeles perfekt.
En vacker anrättning. Noterar också majonnäs ?Visa bilaga 572284till korvspettet passade en Zeughauskeller Hausbier från Turbinenbräu alldeles perfekt.
Det är ju den klassiska weissbieren, från Bayerns äldsta weissbier-bryggeri ?Visa bilaga 572635
Schneider & son, verkligen en fin weissbier.
Njae, den missade målet litet imho. Marshmallows fanns där men mest i skummet tyckte jag. I övrigt rätt menlös imho trots helt okej ananastoner.
Kan man få för många Victorinoxfällknivar? ?Visa bilaga 572841
Smalspårs-Radler och souvenir-kniv.
Nä! Dessutom kul med ingraverat som minne tills man måste rådfråga Saida-tråden om vart den ligger.Kan man få för många Victorinoxfällknivar? ?