Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den här var trevlig, men vad är det jag dricker?
Visa bilaga 586106
Efterspel:Stigbergets Trouble sleep.
Istället för en kopp kaffe... ?
Visa bilaga 586143
Njae, jag jag tar hellre en kaffe på sidan av en stout. Blanda ihop dem på det här viset var ingen hit på min lista.
En riktig öl med maltsmak, inte nån blaskig humlejuice!Den här var trevlig, men vad är det jag dricker?
Visa bilaga 586106
Den här var trevlig, men vad är det jag dricker?
Visa bilaga 586106
Zoigl is a type of German beer brewed in the Oberpfalz, eastern Bavaria, between Franconia and the Czech Republic.
The name is believed to be derived from a Windischeschenbacher dialect pronunciation of the German word zeigen or Zeichen meaning "sign", the symbol used to advertise that the beer is available at an establishment. Its two component triangles represent the joining of six beer ingredients: the first triangle denoting water, fire and air; the second and inverted triangle denoting malted barley, hops, water.
Har svårt för att dricka något som smakar rökt korv. :)Nu har den stått länge nog i förrådet (av förklarlig anledning). Bäst före: 07/2022.
Visa bilaga 587398
Inte odrickbar, men rauchbier är inte min grej.
Pizza med Chimay Grande Reserve? WTF!
Vedugnsbakad finpizza om det mildrar chocken något. Men jag var mest bara sugen på en belgare och det här var det som fanns hemma ?Pizza med Chimay Grande Reserve? WTF!