Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är ingen Kwaremont, men det får duga.Närkes
Närkeskulturbryggeri en av världens bästa Bryggerier. Kaggens stormaktsporter 2007 blev vald till världens bästa porter.Det är ingen Kwaremont, men det får duga.Visa bilaga 617063
Var inte så förtjust i Tremens som jag hade hoppats.. men älskar julvarianten. Har några på lager.Har ni testat Delirium Tremens, 33cl finns att beställa på bolaget. Till jul finns det en jul Special på old Tribes, på 75cl flaska. Om man gillar belgiska öl bör man testa den. Cheers.
Inget kollikrav?Har ni testat Delirium Tremens, 33cl finns att beställa på bolaget. Till jul finns det en jul Special på old Tribes, på 75cl flaska. Om man gillar belgiska öl bör man testa den. Cheers.
Att ett öl som skapades innan vi var kristnade kostar mindre än your average blask-IPA är lite Visa bilaga 617747skämmigt.
Kanske skämmigt för IPA:orna? ;)Varför är det skämmigt? Inte den mest komplexa ölen att tillverka eller speciellt dyr råvarumässigt. Men god är den!
IPA ÄR skämmigt. Det är inget att diskutera, det är bara så.
Saisonsbästa, menar du väl? ;)Visa bilaga 617741
Onsdag och säsongsbästa på hempendlingen, Jojagtackar!
... Pinsamt heter det... ??
Ett av de godaste ölen jag kan hitta. Gammalt munkbryggeri från medeltiden med lugna subtila jästtoner i en bred finstämd smakbukett. Så långt från skrikiga humleexplosioner det går att komma.Att ett öl som skapades innan vi var kristnade kostar mindre än your average blask-IPA är lite Visa bilaga 617747skämmigt.
Krinschigt är väl vad ungdomarna kallar det nuförtiden? Innan dess hette det åk-örd.... Pinsamt heter det... ??
Jag kan leva med att vara förlegad. 40 är det nya 80 eller hur det nu var. ?Krinschigt är väl vad ungdomarna kallar det nuförtiden? Innan dess hette det åk-örd.
Bra APAer skojar man inte med.Oj oj oj! Det här var det bästa jag druckit på länge. Tillfälligt sortiment så passa på!
Visa bilaga 617782
De har helt klart inspirerats av Pliny The Elder.Bra APAer skojar man inte med.
75an nej 33 cl köper jag alltid i Köpenhamn. Kolla med Glas banken.Inget kollikrav?
Har du skrivit en doft och smakprofil. Är nyfiken?Oj oj oj! Det här var det bästa jag druckit på länge. Tillfälligt sortiment så passa på!
Visa bilaga 617782
Smarrigt
Pliny The Elder, där har man ju en öl man vill prova.De har helt klart inspirerats av Pliny The Elder.
Rätt bra APK på den va?Ett misstag från bolagets? 14,90:- för denna måste vara den mest prisvärda ölen just nu? Går dock bara köpa om 24...
Visa bilaga 617877
Så är det ju. Även om det inte är avgörande argument för mig. Men Stones andra ipor ligger runt 30:-. Varför denna är så billig vet jag ejRätt bra APK på den va?