Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Redan?Sista ikväll:Visa bilaga 668903
South plains är ju tyvärr ofta hit & miss, så det kanske var en bra batch denna gången :). Får plocka upp en.Oväntat god! Choklad, apelsin och kryddor, jag som annars inte gillar apelsin och choklad blandat. :)
Visa bilaga 668915
Smakar det lite ÖL också? ?Oväntat god! Choklad, apelsin och kryddor, jag som annars inte gillar apelsin och choklad blandat. :)
Visa bilaga 668915
Ölen ser fantastisk ut men jag hade valt kycklingen framför bläckfisken ??Lagom kall, jättegod, står en sak på glaset. Men är nog att betrakta som en stor stark.
Liiite öl i ett av hörnen. ?Smakar det lite ÖL också? ?
Den är rätt speciell. Jag köpte ett par stycken, den första var jag högst tveksam till, men den vann med tiden och nummer två (dock inte samma kväll) var riktigt bra!South plains är ju tyvärr ofta hit & miss, så det kanske var en bra batch denna gången :). Får plocka upp en.
Fick kommentar på Untappd med tips att värma ölen. =)South plains är ju tyvärr ofta hit & miss, så det kanske var en bra batch denna gången :). Får plocka upp en.
Nu får de ta denna på sitt ansvar också som är bryggd under "Funkyland" med kaffebönor från Lilla Kafferosteriet. I vanlig ordning så vet man inte om den blivit dålig/gammal eller om det är meningen att det skall smaka så. Men detta är nog något av det värsta jag druckit och polaren som är en stor surölsfantast (vilket jag inte är) höll med. Den gick rätt i vasken, det är inte ofta det händer.Den är rätt speciell. Jag köpte ett par stycken, den första var jag högst tveksam till, men den vann med tiden och nummer två (dock inte samma kväll) var riktigt bra!
Resten av familjen höll dock inte med så jag fick behålla den själv :-)
Trodde bara det var Arboga 10.2 som skulle få den behandlingenFick kommentar på Untappd med tips att värma ölen. =)
I put it on a water bath of 70°, let it sit for 10 minutes then serve it warm with whipped cream, you get a lot of cinnamon
Ja, men man får ta egen kanel!Trodde bara det var Arboga 10.2 som skulle få den behandlingen
Någon av det sämsta jag druckit kommer från det bryggeriet....South plains är ju tyvärr ofta hit & miss, så det kanske var en bra batch denna gången :). Får plocka upp en.
Var det den med mintsmak?Jag håller nog
Visa bilaga 669286
som det värsta jag testat i form av köpeöl. Och då gillar jag ändå det mesta som kallas öl, se ovan.
Var det den med mintsmak?
Tyckte den var helt OK. :)
Fick "ok" av mig med.Tyckte den var helt OK. :)
Har inga glasögon i närheten. Står det LENINGRAD på burken?OK, inte mer:
Visa bilaga 669369
Lengräddad?Har inga glasögon i närheten. Står det LENINGRAD på burken?
Om det gör det, går och öppnar en till tjeckisk.
Efter all tjeckisk och tysk dynga du häller i dig så behövs inga glasögon, det är vit käpp som gäller...Har inga glasögon i närheten. Står det LENINGRAD på burken?
Om det gör det, går och öppnar en till tjeckisk.
Huga!Var det den med mintsmak?