Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ännu värre än mitt badvatten.En riktig öl! Inget sönderhumlat bjäfs?
Visa bilaga 675560
Orsasjön?Ännu värre än mitt badvatten.
Gråvattnet från Smidjegravs.Orsasjön?
2 till 3 år tycker jag de är som bäst, men äldre och yngre går ner de med. =)Hittade en Chimay 2019 i källaren. Full med grums men smakade nog ungefär som den skulle. Vete sjutton om den vann på att lagras. (Bäst före november 2024.)Visa bilaga 675566
Den där har blivit en favvoDen här var på gott och ont precis som förväntat.
Visa bilaga 676001
Jag fyller ölglaset flera gånger om året ?Billig var den inte, men man fyller väl bara en gång om året. Eller?Visa bilaga 676227
Grattis i efterskott! :)Billig var den inte, men man fyller väl bara en gång om året. Eller?Visa bilaga 676227
Godaste Pale Ale:n jag druckit! :)
Verkar ha varit strykande åtgång på den under premiärdagen. Finns bara enstaka burkar kvar i hela Sydsverige. Eller är det så att den sats som i normala fall skulle ha gått enbart till butikerna i Blekinge och södra Småland nu istället har spritts över Sverige med 10 burkar per butik? (Ölet i fråga är alltså karlshamnsbryggeriet Brygghus 19:s första öl med nationell distribution.)
Köpte två och det var tur för den första tog slut snabbt. Dvs god ?Verkar ha varit strykande åtgång på den under premiärdagen. Finns bara enstaka burkar kvar i hela Sydsverige. Eller är det så att den sats som i normala fall skulle ha gått enbart till butikerna i Blekinge och södra Småland nu istället har spritts över Sverige med 10 burkar per butik? (Ölet i fråga är alltså karlshamnsbryggeriet Brygghus 19:s första öl med nationell distribution.)
Var den god, förresten?
Har en i kylen. Kanske skall lägga ut den på k&sKöpte två och det var tur för den första tog slut snabbt. Dvs god ?
Säkert inte tillåtet. Dricker den iställetHar en i kylen. Kanske skall lägga ut den på k&s