Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man får nog gå upp i procent, eller en dubbel, för att lagring ska "löna" sig. =)Visa bilaga 681535Kvällens öl är en Westmalle trippel med bäst före 28 januari 2022.
Lite grums i flaskan. Lätt doft av smågodis (inte som Grimbergen). Förvånansvärd humlebeska (för en sån här belgare, alltså). Trevlig. Men vann förmodligen inte på lagringen.
jappHar du druckit Tegernseer än?
I mitt fall handlar det om att jag har köpt mer öl än jag varit sugen på att dricka...Man får nog gå upp i procent, eller en dubbel, för att lagring ska "löna" sig. =)
Does not compute?!? ;)I mitt fall handlar det om att jag har köpt mer öl än jag varit sugen på att dricka...
Nej, visst låter det dumt?Does not compute?!? ;)
Fast det ser mer ut att vara Bayerisher Hell av ölen att döma.Berliner HELL kväll ?Visa bilaga 681864
Ok; Bayerischer in Berlin ?Fast det ser mer ut att vara Bayerisher Hell av ölen att döma.
Trodde först det stod Landskron(a)
Den är från Görlitz. Var precis vid Görlitzerbahnhof i Berlin ?Trodde först det stod Landskron(a)
Har druckit för 40 år sen! Då hade de bara små flaskor (0.33). Vi skrattade att det är öl med rökt korv ?Köp med dig denna, inte stark men jäkligt go. En polsk delikatess och går under namnet polsk champagne. ? Visa bilaga 681459Visa bilaga 681457
Ujuj, hur ska du hinna med alla? ?
Tar bara en av varje. =)
Ser fin ut :)Den är från Görlitz. Var precis vid Görlitzerbahnhof i Berlin ?
Bästa ölen ?
Cykla istället
Du håller ett högt tempo men verkar tänka på vätskebalansen. ?Onsdag, 9:00 i Berlin Neukölln