Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den får du bara dricka om du kan uttala årtalet på danska.Gött! Trevlig helg på er Visa bilaga 708357
tusind ottehundrede og treogfirsDen får du bara dricka om du kan uttala årtalet på danska.
Hur var den?Gött! Trevlig helg på er Visa bilaga 708357
Fegis..Visa bilaga 708370
Grillvädret försvann. Blev italienskt istället
Den är riktigt god. Lite fylligare i smakenHur var den?
Årtalet, som årtalet, men jag spårade det härDen får du bara dricka om du kan uttala årtalet på danska.
Samma här!
Lokalproducerat lager, skulle jag våga beställa BARA i Tyskland och Tjeckien ?Nja, inte riktigt i min smak…
Visa bilaga 708408
Men där är ju de stora drakarnas öl bra redan!Lokalproducerat lager, skulle jag våga beställa BARA i Tyskland och Tjeckien ?
Grymt!Välförtjänt öl (efter SKÅNE GRUS). Ni kan läsa om det på Musettes sida ( https://musette.se/ )
ALDRIG MER (Skåne Grus, inte öl)
Visste inte, att det är "halvtävling. Räknade ca 25km/h snitt. Hängde med första gruppen . Kom till mål med deras stor hjälp (de gnällde inte, när jag INTE hjälpte)
75% av sträckan: grus ?
ALDRIG MER!!!!!!!
Jag är bara en TURISTCYKLIST!
Visa bilaga 708592Visa bilaga 708594
Den där är riktigt bra! Var nog första schwarzbieren jag drack, för snart 20 år sedan på en projektmiddag i Köpenick utanför Berlin.
Köpenick i gamla tider hette KOPANICA och var bebodd av Slavic Polabic ?i Köpenick utanför Berlin.
Nästa år stannar jag ocksåTur jag stannade hemma ?
Kudos! Bra kört!Välförtjänt öl (efter SKÅNE GRUS). Ni kan läsa om det på Musettes sida ( https://musette.se/ )
ALDRIG MER (Skåne Grus, inte öl)
Visste inte, att det är "halvtävling. Räknade ca 25km/h snitt. Hängde med första gruppen . Kom till mål med deras stor hjälp (de gnällde inte, när jag INTE hjälpte)
75% av sträckan: grus ?
ALDRIG MER!!!!!!!
Jag är bara en TURISTCYKLIST!
Visa bilaga 708592Visa bilaga 708594
Kunde inte bestämma mig för om den var god eller ej, men landade nog i god. Tror jag har någon kvar, så får prova igen.