thorsseb
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Påminner... Du har tappat trådenIt's in the name! =)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Påminner... Du har tappat trådenIt's in the name! =)
Jag beställde hem sex stycken av deras kellerbier istället.Tyvärr en besvikelse, ganska smaklös Visa bilaga 766268
Hehee, lite roligt faktiskt.Ikväll blir det dubbel dubbel från Lilla Hawaii och Kalkstenshawaii. Samma öl bryggt av Öbrygd och Snausarve. Vilket är godast? Det visar sig.
Visa bilaga 766436
Om du bor i Kalmar län - rent länsmässigt mitt mellan Blekinge och Gotland - så finns båda två i det lokala sortimentet. Annars får man beställa.
Definitivt värt att köpa! Finns i beställningssortiment för dom som missat den!
Nej, man åker ner till München och Weisses Bräuhaus im Tal och dricker denDefinitivt värt att köpa! Finns i beställningssortiment för dom som missat den!
:)
![]()
Schneider Weisse Unser Aventinus Tap 6
Kryddig smak med liten sötma, inslag av banankaka, kryddnejlika, torkade aprikoser och knäck.www.systembolaget.se
Bra där, jag beställde den faktiskt, plus Festweisse - så besviken att enda bolaget i närheten som haft den på hyllan slutat sälja den..Definitivt värt att köpa! Finns i beställningssortiment för dom som missat den!
:)
![]()
Schneider Weisse Unser Aventinus Tap 6
Kryddig smak med liten sötma, inslag av banankaka, kryddnejlika, torkade aprikoser och knäck.www.systembolaget.se
Ibland kan simpel men suverän design göra en löjligt nyfiken
Den ser god ut.
Den var bra!Den ser god ut.