Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Beror på vad du gillarJag skulle vilja fråga: Vilken öl ska man dricka till TV-underhållningen på lördag kväll när man kommit in från långrundan? Behöver tjöpa i mårrn.
Är det den underhållningen som jag tror det är så borde självklara valet vara Koskenkorva med Lapin kulta som förrätt. För att hamna i ännu mera rätt stämning drar du upp värmen på max i rummet och tuggar på lite granrisJag skulle vilja fråga: Vilken öl ska man dricka till TV-underhållningen på lördag kväll när man kommit in från långrundan? Behöver tjöpa i mårrn.
?Är det den underhållningen som jag tror det är så borde självklara valet vara Koskenkorva med Lapin kulta som förrätt. För att hamna i ännu mera rätt stämning drar du upp värmen på max i rummet och tuggar på lite granris
Eurovision songcontest. Bara bada bastu av med finlandssvenskarna Kaj. Därav de finska.?
Doft
Nyanserad, maltig, rostad doft med inslag av rågbröd, honung, torkad frukt, kaffe, nötter, granskott, enris och lakrits.
Smak
Nyanserad, maltig, rostad smak med liten sötma, inslag av rågbröd, honung, torkad frukt, nötter, kaffe, lakrits, enris och tallbarr.
Visa bilaga 769322
Lemonsoda?
Med ginLemonsoda?
Promillehalten stiger i samma taktEurovision, så ett rasande tempoVisa bilaga 769624
Vem gav du det lilla glaset?
en granne/cykelkompis som jag tar en fredagsöl med, det brukar bli bättre fördelat i glasenVem gav du det lilla glaset?