jarek996
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
jävla priser
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jävla priser
Ändå är det billigare i Bratislava än i Wienjävla priserVar i Tjeckien 4 v. sen, och betalade 1,90 för Breznak
![]()
I mindre hålor (Slovakien) under 2Ändå är det billigare i Bratislava än i Wien
Som grädde! :)Fin skumkrona
Fast om de anser att namnet signalerar modernt så kan man nog ändå ana att traditionellt och konservativt ligger närmare sanningenKåtöl... Stout.
Gick bra fast det varningstexten stod på baksidan!
Visa bilaga 785714Visa bilaga 785715
"Modern"...
Ja, men tyvärr brukar "modernt" betyda att man kastat in massa amerikansk humle så ALLT man känner är en parfymsmak eller kåda.Fast om de anser att namnet signalerar modernt så kan man nog ändå ana att traditionellt och konservativt ligger närmare sanningen![]()
Därför rör jag inte såna ”konstigheter”Ja, men tyvärr brukar "modernt" betyda att man kastat in massa amerikansk humle så ALLT man känner är en parfymsmak eller kåda.
Mycket förståndigt! Tyvärr missar jag läsa allt text i min iver. =)Därför rör jag inte såna ”konstigheter”![]()
...ÖlkåtMycket förståndigt! Tyvärr missar jag läsa allt text i min iver. =)
Säljs inte? Inte dessa?? Nr 89958 & Nr 89887På 1980-talet fanns en leksaksaffär i Gävle som påstod sig vara Skandinaviens största. Inne på hobbyavdelningen fanns en tuggummiautomat med prickskyttefunktion där man kunde få tillbaka pengen om man var duktig. Det var jag, många gratistuggummin blev det.
Precis som det tuggummit smakade doftar Grimbergen.
I övrigt: lättdrucket, viss sötma, lite åt en söt ljus lager. Trevligt!Visa bilaga 785763
Grimbergen Double Ambrée. Snarlik den blonda i smaken - lättdrucken belgare - men nu med en tydlig ton av bränt socker. Pepparkakshusfog. Synd att Grimbergen inte säljs i Sverige. Jag dricker gärna mer av dessa!
Visa bilaga 785766
Bara 24-pack direkt från importören. Nästan som privatimport.Säljs inte? Inte dessa?? Nr 89958 & Nr 89887
inte en öl iofs, men ändå. Jag köpte en sådan för ett tag sedan också. Inge vidare tyckte jag. Passar bra för viss matlagning menade tjejen :)
Tyvärr beredd att hålla med. Finns betydligt bättre.inte en öl iofs, men ändå. Jag köpte en sådan för ett tag sedan också. Inge vidare tyckte jag. Passar bra för viss matlagning menade tjejen :)