Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man vaf… ta din grodätardricka i en annan tråd!After bike 'beer'Visa bilaga 790673
Spännande! Är det Belgoklubben som har sånt?
Ja, precis, lyckades knipa en "gammal" låda med flera tunga belgare. :)Spännande! Är det Belgoklubben som har sånt?
Dög fint på en måndag i september
SVARTBERGET.Dög fint på en måndag i september
Bilden vägrar dock bli stående trotts flera försök
Var det inte ett himla gnäll på den här förra veckan? Det är en tjeckisk pilsner. Det finns per definition ingen dålig tjeckisk pilsner. Visa bilaga 791851
Söderbärke? (Belgarna kan, andra övar.)Belgarna kan ta mig tusan. Köpte en sån här av en ren slump till hotellrummet när jag var i Umeå och jobbade, tillfälligt sortiment. Sen köpte jag hem ett gäng och har tagit en då och då.
S:t Bernardus take på en Helles (min favoritlagertyp, fruktig och frisk och inte så där unken som tråkig industrilager är). Amazing!
Visa bilaga 791849
Var det inte ett himla gnäll på den här förra veckan? Det är en tjeckisk pilsner. Det finns per definition ingen dålig tjeckisk pilsner. Visa bilaga 791851
Skummar INTE bra!After bike efter en (för mig) tuff 90km-tur. Visa bilaga 791904
Söderbärke? (Belgarna kan, andra övar.)
Ja pratar om SKUM inte YES-liknande "bubblor" när man diskarBeror på hur man häller denVisa bilaga 791920