[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Den där blev man ju nyfiken på. Har några St Bernardus julöl på lagring som stått till sig blandat antal år men vi kom aldrig till dem ikväll.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dyr, St. Bernardus är mer prisvärd.Den där blev man ju nyfiken på. Har några St Bernardus julöl på lagring som stått till sig blandat antal år men vi kom aldrig till dem ikväll.
Vaska prippen och halsa falconen?
Matig och mustig och framförallt väldans god.Betyget från flickvännen, tillika mångåriga kocken, blev "jag fatt inte varit på systemet på fyra år men den här skulle jag gärna gå dit för att kunna dricka igen".
![]()
Namnet var roligare än ölet.Inget speciellt
Lysande namn!Inget speciellt
Drick nu. De tappar för mycket kolsyra om man väntar för länge.När är Gouden Carolus Imperial Dark (den blå) bäst? Jag hittade 2018, 2019 och 2020 i jordkällaren. De har stått där sedan inköp.
Spontant känner jag att du borde undersöka det grundligt och metodiskt och rapportera här.När är Gouden Carolus Imperial Dark (den blå) bäst? Jag hittade 2018, 2019 och 2020 i jordkällaren. De har stått där sedan inköp.
Ölbloggaren Portersteken tycker att det är som bäst efter 6-7 år.När är Gouden Carolus Imperial Dark (den blå) bäst? Jag hittade 2018, 2019 och 2020 i jordkällaren. De har stått där sedan inköp.
Undersökningen får märgel om den sprids ut i tid över flera tillfällen.Spontant känner jag att du borde undersöka det grundligt och metodiskt och rapportera här.
En favorit för mig också