Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blev rejält på kanelen kan man säga, kom jag på.Helt ok att smutta på lite. Bäst före 2035. Flytande kanelbulle.
Visa bilaga 813288
Inget bäst före på etikett? Spontant så tänker jag, den portern på grön flaska har jag nog aldrig sett tidigare. Måste vara en raritet. Ser ut som rödvin.Öppnade och smakade på Carnegie Portern av okänd ålder.
Klass II 3,4 vol. %
Visa bilaga 813374
Helt "slät" utan kolsyra, drickbart smakade ok, drack dock inte hela innehållet! :)
Är det den flaskan vi diskuterat tidigare?Öppnade och smakade på Carnegie Portern av okänd ålder.
Klass II 3,4 vol. %
Visa bilaga 813374
Helt "slät" utan kolsyra, drickbart smakade ok, drack dock inte hela innehållet! :)
Japp.Är det den flaskan vi diskuterat tidigare?
Var den god efter 15 år? Hur slår du upp den, jag läste någonstans att efter en viss tid ska man låta bli bottensatsen eftersom den smakar skit.
Jag hällde på som vanligt, det var en hel del "gunk" i botten, men jag vispade runt med lite öl som var kvar, det smakade inte skit! =)Var den god efter 15 år? Hur slår du upp den, jag läste någonstans att efter en viss tid ska man låta bli bottensatsen eftersom den smakar skit.
Frågan är väl varför man dricker lättöl en fredag...
SlumpenFrågan är väl varför man dricker lättöl en fredag...
Självporträtt?Kärt återseende.
Visa bilaga 814043
En inte så berömd konstnär tecknade av mig som liten grabb.Självporträtt?